18 Reacties

10 maanden geleden

Ik begin met de lading luiers die ik uit de gratis pakketten en cadeaus heb. Ik vermoed dat ik al snel een favoriet zal hebben en dan specifiek op dat merk op aanbiedingen ga zoeken. Voor nu laat ik het los want anders word ik gek van de keuzestress

10 maanden geleden

Op deze website kan je huidige aanbiedingen vinden: https://www.luieraanbiedingen.net Ik heb zelf verschillende soorten gebruikt. Eerst kruidvat, ik rook hier heel erg veel urine. Toen over gestapt op Pampers Premium Protection (duur! Alleen in de aanbieding geprobeerd te kopen) daar waren we wel tevreden over maar nu toch over op Etos luiers. Daar ook tevreden over en zijn ook vriendelijker voor de portemonee. Nu de derde en ben aan het kijken naar wasbare luiers maar vind het erg lastig of ik nu nog over wil of niet.

10 maanden geleden

Ik werk in de kinderopvang en daar gebruiken ze kruidvat luiers. Grote kans dat ik hier ook thuis gebruik van ga maken dus heb alvast wst gehaald in de aanbieding😄

10 maanden geleden

Wij gebruiken die van het Kruidvat en bestel ze dan met stapel korting of een volume doos tijdens de extra korting dagen (die was afgelopen woensdag)

10 maanden geleden

Ik begin met de lading luiers die ik uit de gratis pakketten en cadeaus heb ...
Voor de eerste week ga ik ook de luiers uit de gratis pakketten gebruiken en zodra we een beetje bijgekomen zijn en ze erin past ga ik over op wasbare luiers! Pampers zijn wel heel vaak in de aanbieding bij Bol trouwens 😊

10 maanden geleden

Wij besteldde de luiers van Pura, kun je bestellen op Amazon, luiers zonder microplastic etc. Hebben een maandpak voor 30 euro, vond het best een mooie prijs. Zodra de kleine wat groter is, gaan we over op de natuurlijke luiers van etos in maat 2.

10 maanden geleden

Reactie op BlueyBingo

Op deze website kan je huidige aanbiedingen vinden: https://www.luieraanbie ...
Daar twijfel ik dus ook nog over ja! (Wasbare luiers). Je leest zoveel verschillende ervaringen..

10 maanden geleden

Wij zijn bij mijn zoon begonnen met kruidvat, op de baby leeftijd was dat echt prima, maar later inderdaad echt stinkluiers haha. Huggies vond ik ook echt heel fijn in het begin. Ik had heel veel om te proberen vanuit luiertaarten die we hadden gekregen. Daar zaten toen ook 1 of andere Eco luiers bij: echt verschikkelijk, daar ging de plas en poep gewoon langs

10 maanden geleden

Ik begon elke maand een doos luiers (Etos) en een doos nattedoekjes (Zwitsal, Pampers calendula) te kopen. Elke maand een andere maat. Peuter zit nog in luierbroekjes en wij zijn altijd blij geweest met Etos eigen merk luiers. Via bol.com vaak jn aardige aanbieding.

10 maanden geleden

Ik hebe en paar weken terug al de kruidvat luiers (en dan de variant met natuurlijke materialen) ingeslagen. De actie was 2+2. Ook op de grootverpakkingen. Dus dat was omgerekend 20,- voor een maand aan luiers.

10 maanden geleden

Ik heb de kruitvat luiers al ingeslagen met de 2+2 gratis actie. Voor newborn is dat de goedkoopste aanbieding. Bij maat 3 en hoger is het gunstig om de 20% korting keuzekorting van de kruitvat af te wachten en dan een voordeeldoos te kopen.

10 maanden geleden

Ik koop altijd de luiers van pampers bij de nettorama. Weet niet of die toevallig bij jullie in de buurt zit maar daar kosten ze altijd €6.50. Alle soorten en maten.

10 maanden geleden

Reactie op loisceleste

Daar twijfel ik dus ook nog over ja! (Wasbare luiers). Je leest zoveel ver ...
Ja, dat heb ik ook en dan vind ik de aanschaf best duur 😅

10 maanden geleden

Ik heb gister bij de Kruidvat luiers van Pampers gehaald new born voor 15,99 per stuk. Een megapack van 108 stuks! 2+2 gratis dus in totaal 31 euro voor 4 pakken

10 maanden geleden

Hoeveel stukken luiers halen jullie in huis van maat 1? Ik ben dat namelijk vergeten hoe het was de eerste keer🙈

10 maanden geleden

De aanschaf van wasbare luiers is inderdaad relatief duur. Zeker als je de kleine prijsjes van de newborn wegwerp luiers ziet, maar vergis je niet; de grotere maat luiers worden steeds duurder. En je kan ze zomaar 3 jaar nodig hebben, zo’n vijf-zeven luiers per dag is normaal bij maat 4. Reken maar uit. 😅 Soms is er een actie in de Reusable Nappy Week of zijn er printjes die uit de collectie gaan. Ik raad degenen met interesse aan om Nappy’s eens te volgen, of hun website in de gaten te houden. Je kan daar ook een gratis consult aanvragen voor bij jou thuis, een pakket huren, of tweedehands kopen. Uiteindelijk bespaar je sowieso minimaal honderden euro’s met wasbare luiers als je ze bij één kindje gaat gebruiken (ja ook de waskosten meegerekend), laat staan als je ze bij meerdere kindjes gaat gebruiken. Wij hebben met korting 24 wasbare luiers, twee grote wasbakken en twee kleine wetbags voor onderweg gekocht. We wassen ze op woensdag en zondag en hebben zo ruim voldoende luiers. We zijn er nog steeds iedere dag zo blij mee! Onze dochter is vorige week twee geworden en zodra de nieuwe baby ze past gaat de baby ze ook dragen. Daarna verkoop ik ze door. Het enige wat wij nog af en toe (ik denk eens in de 6 maanden of zo) kopen is één pak inlegvellen, €8,25 voor 100 stuks. Als ze er alleen in geplast heeft gaat die mee de was in, en heeft ze erin gepoept dat is dat dus het enige wat we weggooien en moeten vervangen. Er zijn naast de - uiteindelijk - lagere kosten nog zoveel voordelen: Wegwerp zorgt voor een ton afval per kind, ik zal de milieu praatjes achterwege laten, maar denk eens aan al die keren dat je de stinkende luieremmer moet legen en naar de kliko/ondergrondse container moet gaan brengen. 😉 Onze dochter heeft nog nooit luieruitslag gehad, komt bij wasbaar veel minder vaak voor. Ze heeft misschien vijf spuitluiers gehad, ook dat komt bij wasbaar veel minder vaak voor door het stevige elastiek. Dit betekent dus ook minder vaak omkleden, schoonmaken en kleding wassen. De brede stevige wasbare luiers zijn goed voor de heupontwikkeling. Onze dochter was al met 10 maanden bewust van een vieze luier, je voelt het simpelweg beter dan met een wegwerp luier. Ze wilde vanaf toen dus ook al af en toe op een potje. Gemiddeld zijn kinderen met wasbare luiers een jaar eerder zindelijk. Oké nu stop ik met promoten haha.

10 maanden geleden

Reactie op B1989

De aanschaf van wasbare luiers is inderdaad relatief duur. Zeker als je de ...
Zo chill om te lezen dit! Heb ook wasbare luiers gekocht via een hele goede actie. We gaan de eerste week/weken combineren met alle gratis luiers uit de pakketten, ook om een beetje aan wasbaar te wennen maar uiteindelijk wil ik volledig naar wasbaar!