15 Reacties
9 maanden geleden
Keepingupwith.cris (instagram) gebruikt nu Pingo luiers. Misschien idee om te proberen?
9 maanden geleden
Woezel en Pip is er uit ;) de nieuwe Etos luiers zijn veranderd dus misschien gaat dat beter?
Hier ook een zij/buikslaper maar lekte met Woezel en Pip enorm door. Daarna premium protection. Dat ging stukken beter maar nog niet goed. Dus wij doen er nu nog een luierbroekje overheen. Zonde, maar wel de enige manier die werkt. Hopelijk wordt het minder als hij straks geen/nauwelijks nog nachtvoedingen heeft
9 maanden geleden
Wat gek! Wij hebben ook Kruidvat luiers en sinds vorige week over op 4 en tot nu toe nog geen problemen gehad! Maar ik hoor ook altijd goede verhalen over de dry nights pants van pampers!
9 maanden geleden
Wat gek! Wij hebben ook Kruidvat luiers en sinds vorige week over op 4 en t ...
Oh dat is fijn dat je daar geen last van hebt! 😊 ik vind de luiers van Kruidvat altijd zo fijn dus baalde zo erg.. maar wellicht door het buikslapen dat de luiers niet meer zo goed bleven zitten ofzo..
9 maanden geleden
Reactie op Mijke95
Ik heb Woezel & Pip vorige week nog 4 pakken gekocht?
Klopt ik ook, maar is sinds deze week ;) op de website staan ze nog wel maar ze gaan dus weg.
https://www.facebook.com/100064391843422/posts/9474173352671763/?app=fbl
9 maanden geleden
Wij gebruiken ook luierbroekjes voor de nacht ivm doorlekken, lijkt voor nu echt goed te helpen. Wij hebben dry nights van pampers. En overdag inderdaad maat 4 premium protect pampers.
9 maanden geleden
Hier ook de maat 4 van kruidvat die niet goed bevalt, terwijl maat 1 t/m 3 echt prima waren! Wij gaan nu pampers premium protection proberen.