17 Reacties

3 dagen geleden

Wij gebruiken voor onze buikslaper de night pants van pampers😊

3 dagen geleden

Hoi, wij hebben ook een buikslaper. Na lang zoeken werkt bij ons een Pamper Premium Protection normaal aandoen en een luierbroekje andersom (achterkant op de buik) er overheen. Misschien heb je er iets aan. :)

3 dagen geleden

Wij gebruiken voor onze buikslaper Pampers Night Pants! Echt geweldig. Hiervoor deden we een luierbroekje van de kruidvat met daarheen nog een normale luier voor het doorlekken. En toch vaak nat. Maar nu we deze luiers hebben geen natte ochtend meer gehad!

3 dagen geleden

Wij gebruiken Pampers Baby Dry voor de nacht in 2 maten groter. We zorgen er dan voor de er aan de voorkant genoeg ruimte zit. Night pants hielpen hier niet

3 dagen geleden

Mijn dochter slaapt ook veel op haar buik. Ze doet het altijd al goed met lidl luiers maar rascal en friends gaat ook gewoon goed

3 dagen geleden

Onze dochter is ook een buikslaper en wij gebruiken de Pampers Night Pants maat 5 (maatje groter dan wat ze overdag draagt). Ze lekt hiermee eigenlijk nooit door 😊

3 dagen geleden

Wij gebruiken de pampers premium protection met hieroverheen een pampers babydry pants. Die pants zijn bij de buik heel hoog. Sindsdien nooit meer nat. Daarvoor dagelijks.

3 dagen geleden

Wij hebben ook een buikslaper en gebruiken voor de nacht pampers baby dry luiers, gebruiken het al maanden en gaat echt goed geen doorlekken!

3 dagen geleden

Wij gebruiken pampers baby dry en dan 1 maat groter dan overdag, ook doen we de luier achterstevoren om, sinds we dat doen niet meer doorgelekt.

3 dagen geleden

Mn dochtertje slaapt ook op de buik nu. Met kruidvat 4 lekte ze door. Heb nu 4+ en dat gaat goed. 2 over elkaar lijkt me niet fijn , beter een maatje groter dan

3 dagen geleden

Wij plakken aan de voorkant van de luier een maandverbandje op de rand. Deze ligt dan in principe horizontaal op haar buikje. Werkt perfect

2 dagen geleden

Hier ook de + variant van de Kruidvat luiers. Dus en maat groter dan overdag en de + variant. Dus overdag nu nog maat 4 maar dan ‘s nachts 5+

2 dagen geleden

Wij hadden voor ‘s nachts vaak een grotere maat. Doorlekken betekende hier altijd een grotere maat voor tenminste in de nacht. Wij gebruikte voor de nacht sowieso pampers baby dry. Dat waren de luiers die bij ons echt het beste werkte tegen het doorlekken voor een buikslaper. Daarnaast zorgen dat de romper niet te klein is of los laten aan de onderkant.

2 dagen geleden

Ik gebruik voor mijn buikslapers van 1 en 2,5 de rascal en friends luierbroekjes in een maatje groter

2 dagen geleden

Hebben geluk blijkbaar; Hier een buikslaper vanaf het begin en kruidvat, trekpleister, allemaal geen probleem. Gewoon dezelfde maat als overdag en geen gekke dingen.

2 dagen geleden

Ik gebruik de Kruidvat luierbroekjes maat 5 voor ‘s nachts die is net iets groter dan de gewone luier maat 5. Geen doorlekken.

6 uur geleden

Bedankt voor alle reacties, genoeg om te gaan proberen!