17 Reacties
3 dagen geleden
Hoi, wij hebben ook een buikslaper. Na lang zoeken werkt bij ons een Pamper Premium Protection normaal aandoen en een luierbroekje andersom (achterkant op de buik) er overheen. Misschien heb je er iets aan. :)
3 dagen geleden
Wij gebruiken voor onze buikslaper Pampers Night Pants! Echt geweldig. Hiervoor deden we een luierbroekje van de kruidvat met daarheen nog een normale luier voor het doorlekken. En toch vaak nat. Maar nu we deze luiers hebben geen natte ochtend meer gehad!
3 dagen geleden
Mijn dochter slaapt ook veel op haar buik. Ze doet het altijd al goed met lidl luiers maar rascal en friends gaat ook gewoon goed
3 dagen geleden
Onze dochter is ook een buikslaper en wij gebruiken de Pampers Night Pants maat 5 (maatje groter dan wat ze overdag draagt). Ze lekt hiermee eigenlijk nooit door 😊
3 dagen geleden
Wij gebruiken pampers baby dry en dan 1 maat groter dan overdag, ook doen we de luier achterstevoren om, sinds we dat doen niet meer doorgelekt.
3 dagen geleden
Mn dochtertje slaapt ook op de buik nu. Met kruidvat 4 lekte ze door. Heb nu 4+ en dat gaat goed. 2 over elkaar lijkt me niet fijn , beter een maatje groter dan
2 dagen geleden
Wij hadden voor ‘s nachts vaak een grotere maat. Doorlekken betekende hier altijd een grotere maat voor tenminste in de nacht. Wij gebruikte voor de nacht sowieso pampers baby dry. Dat waren de luiers die bij ons echt het beste werkte tegen het doorlekken voor een buikslaper. Daarnaast zorgen dat de romper niet te klein is of los laten aan de onderkant.
2 dagen geleden
Ik gebruik de Kruidvat luierbroekjes maat 5 voor ‘s nachts die is net iets groter dan de gewone luier maat 5. Geen doorlekken.