13 Reacties
8 maanden geleden
Ze doet er kort over als ze honger heeft. Met name overdag is ze snel. Ongeveer 5 minuten. Meestal bied ik het restje dan na een kwartier weer aan. Dit drinkt ze dan soms op. In de nacht kan ze wel eeuwig aan een speen zuigen. Dan heeft ze met 30 ook genoeg. Heb dan het idee dat het helemaal geen dorst was, maar zo gilt ze wel.. krijg haar niet anders weer in slaap.. Overdag en in de nacht eigenlijk altijd 120 +4 scheppen aanbieden.
8 maanden geleden
Reactie op Zwaniek
Misschien een kleinere speen op de fles? Ze krijgen pas na 20 minuten het g ...
Nee dit drinkt ze niet op. Ja we hadden een kleinere speen, maar dit was ook krijssen want het kwam haar niet snel genoeg
8 maanden geleden
Reactie op Zwaniek
Welke fles en speen hebben jullie nu?
Dr brown speen 3
8 maanden geleden
Onze dochter fopte ons een tijdje waardoor we vroeg naar een grotere speen zijn gegaan. Zij dronk ook heel snel en werd anders boos. Later zijn we toch teruggegaan en hebben het meerdere dagen volgehouden. Toen vond ze ineens de rust en ging het beter. Ook ontdekte we dat als ze iets vast kan houden dat haar rust geeft. Dus nu geven we haar een knuffeldoekje of hydrofiel met een knoop erin.
Verder zijn we haar vanaf toen structureel de fles gaan geven terwijl ze voor ons ligt. Ik vind het handig om 1 hand vrij te hebben zodat ik haar kan aaien of haar handje vast kan houden.
Toen drinken goed ging. Lukte de hapjes ook beter en ging ze ineens beter slapen.
Hebben jullie een idee van hoeveel ze binnenkrijgt?
8 maanden geleden
Reactie op alexandra2021
Onze dochter fopte ons een tijdje waardoor we vroeg naar een grotere speen ...
Je hebt hier misschien nog wel een punt. Misschien toch meer structuur in die flessen. Wat houden jullie nu aan qua hoeveelheid en tijden?
8 maanden geleden
Reactie op Zwaniek
Je zou eens een difrax speen maat m kunnen proberen? Die zit tussen 2 en 3 ...
Ja die hadden we ook, maar hij ligt nog in de la. Ik ga wel even weer wat verschillende dingen proberen
8 maanden geleden
Je hebt hier misschien nog wel een punt. Misschien toch meer structuur in d ...
Bij ons drinkt ze nog 4x per dag. 07.00-11.30-15.00-19.00. Die van 15.00 zijn we aan het afbouwen. Ze drinkt dan 6 scheppen en 180 ml. Ze is 8 maanden.