28 Reacties

8 dagen geleden

Och lieve mama toch! Ik kan daar over meepraten. Ik ben hiervoor naar de huisarts gegaan en deze heeft me doorverwezen naar de PVP. Aan de hand van gesprekken kijken zij voor mij wat er nodig is en wat kan helpen. Zij hanteren geen wachttijden wanneer het om gezinnen, kinderen, ouders etc gaat. Misschien een tip om dit bij de huisarts aan te kaarten? Heel veel sterkte!

8 dagen geleden

Ik volg! Hier lange tijd (15 wk) alles alleen gedaan en dat met een huilbaby. Partner wil wel helpen, maar weet niet goed hoe dus bleef vaak erg passief. Mijn onbewuste oplossing was om dan maar alles zelf te gaan doen. Nu, na een goed gesprek met partner, kans gekregen om even te rusten. En dat heeft me volledig gesloopt. Mijn automatische piloot is gecrasht en ik voel ineens hoe moe ik ben, kan alleen maar huilen en realiseer me dat ik niet kan genieten van de kleine omdat ik constant bang ben dat hij weer gaat huilen. Het is erg donker in mijn hoofd. Komende vrijdag afspraak bij de huisarts om te kijken hoe of wat want dit gaat zo niet langer. Het is erg pittig allemaal.

8 dagen geleden