28 Reacties

7 dagen geleden

Reactie op Cosiness

Wauw precies dit!! Knuffel voor jou 🤍
Dankjewel ook voor jou meis💕 Het moederschap is het mooiste geschenk wat me ooit is overkomen maar hormonaal en alles damnnn

7 dagen geleden

Pff ik voel je helemaal, Ik weet ook niet wat het is maar ik zit er ook helemaal doorheen… wil alleen in bed liggen en slapen/huilen. Helaas kan het niet want moet blijven werken en kleintje die vraagt ook veel aandacht. Ook heb ik moeite met hulp vragen en accepteren. Weet niet wat ik moet doen. Ook voel ik me niet meer fijn bij mijn huidige werkgever… #help

7 dagen geleden

Ohhh herken dit zó erg! Ik voel me iedere dag zo overprikkeld, loop op m’n tenen, wil de oudste niet tekort schieten maar ondertussen ben ik bijna de hele dag bezig om baby in slaap te krijgen die weigert te slapen maar wel moe is dus overprikkeld en huilen😭 ik verslons mezelf ook helemaal, zie er echt niet uit en denk soms echt ik heb hier zo geen zin meer in… natuurlijk heb ik alles over voor mn kinderen maar het voelt echt alsof ik mezelf helemaal verloren ben..

5 dagen geleden

Reactie op kaatje97

Ohhh herken dit zó erg! Ik voel me iedere dag zo overprikkeld, loop op m’n ...
Vreselijk he.. ik heb mezelf ook compleet onderaan het lijstje staan momenteel. Totaal geen energie meer voor, zeker niet in de slaapregressie waar de kleine meid nu in zit..

5 dagen geleden

Reactie op Esmatje

Pff ik voel je helemaal, Ik weet ook niet wat het is maar ik zit er ook he ...
Vind het zo knap dat je nog werkt! Maar gaat dit nog wel? Je hebt altijd de optie om jezelf ziek te melden bij je werkgever. Ik weet dat dit super lastig is om te doen, maar lieve mama, je moet jezelf echt even de tijd en rust geven om hier uit te komen!

5 dagen geleden

Reactie op Nonamanis96

Een dikke knuffel lieve mama❤️ hier ook idemdito.. zijn het de hormonen? Is ...
Ik heb het gevoel dat er nog steeds zo groot taboe zit op mentale klachten na de bevalling... alsof we ons altijd maar groot moeten houden en dus maar door moeten blijven gaan. Vind het zo fijn om te lezen steeds meer vrouwen er open over zijn. Idd, wat je zegt klopt helemaal. Geen idee waardoor deze gevoelens allemaal komen.. maar laten we hopen dat het licht gauw weer gaat schijnen bij ons allemaal❤️

5 dagen geleden

Reactie op Sannexkus

Vind het zo knap dat je nog werkt! Maar gaat dit nog wel? Je hebt altijd d ...
Pff ik werk in een klein bedrijf en ik heb het idee dat alles wat ik doe, dat ze het niet als fijn ervaren zoals bv thuis geven, ziekmelden wanneer het te veel wordt en minder dagen werken… ben momenteel ook opzoek naar een ander baan hierdoor. Ik moet ook wel zeggen dat ik het ook moeilijk vind om deze gesprek aan te gaan met mijn werkgever. Weet niet zo goed hoe ik het moet verwoorden en wat hij hiermee moet… kan er ook niet echt met iemand over praten…

5 dagen geleden

Reactie op Esmatje

Pff ik werk in een klein bedrijf en ik heb het idee dat alles wat ik doe, d ...
Je kan preventief een gesprek aanvragen bij de bedrijfsarts! Deze gaat dan met jou in gesprek en geeft advies wat betreft werken. Mijne gaf het advies volledig ziekmelden omdat ik niet instaat ben om te werken. Maar ze kunnen ook bijv het advies geven om halve dagen te werken of de helft van je uren Zo kan je je ook makkelijker verwoorden naar je baas toe!