Hoi
Ik ben in augustus bevallen 9 weken geleden. Alleen ik ben nog niet ongesteld geworden. Wie is er ook in augustus bevallen en wanneer ben je ongesteld geworden. Ik heb erge buikpijn naar me rug. Heb dan zo een pijn dat ik pijnstiller neem en dan is het weer weg en zet het niet door..
Bij mij is het afgelopen week begonnen (8 augustus bevallen, 3 dagen borstvoeding, spoedkeizersnede) . Ervaarde ook meer klachten als ervoor , begon met veel vocht en klein beetje bloed, daarna 2 dagen veel bloed (voelde het gewoon vloeien , cup en maandverband moesten heel vaak vervangen worden). Ik las ergens wel dat je ongesteldheid lang uit kan blijven , als je borstvoeding geeft kan het bijvoorbeeld meer als een jaar uitblijven.
Ik ben 1 augustus bevallen en heb 2 maanden borstvoeding gegeven (inclusief afbouwen). En ik ben met bijna 11 weken ongesteld geworden. Maar volgens mij is het gewoon heel erg verschillend per vrouw.
Ik ben 19 augustus bevallen, precies 4 weken erna weer gaan menstrueren. Ik geef nog steeds volledige borstvoeding. Heb ietsjes meer klachten nu dan voor de zwangerschap. Verder is mijn cyclus hetzelfde als voor de zwangerschap.