4 Reacties

6 maanden geleden

Ik werd na 8,5mnd ongesteld, die eerste duurde 2,5 week, toen was ik er 2 week vanaf en toen kwam het weer. Echt bloedverlies van hier tot Tokio, binnen een half uur kon ik alles verschonen 馃槸, hoop dat jou dat bespaart blijft馃グ

6 maanden geleden

Grappig, ik ben in januari voor het eerst ongesteld geworden en toen duurde mijn cyclus dus 37 dagen. Daarna eigenlijk vrijwel meteen min of meer normaal. Heb eerder de indruk dat ik minder hevig bloed dan voor m鈥檔 zwangerschap. Als je nog (deels) borstvoeding geeft kan dat ook invloed hebben waardoor je cyclus onregelmatig blijft.

6 maanden geleden

Reactie op Nathalie 0419

Ik werd na 8,5mnd ongesteld, die eerste duurde 2,5 week, toen was ik er 2 w ...
Hier een vergelijkbaar beeld helaas. Was eerst 1,5 week ongesteld. Toen 2 weken niet en nu voor de 2e keer inmiddels alweer 2,5 week ongesteld. Pff hoop snel weer een beetje regelmaat. Binnenkort maar afspraak voor een spiraaltje maken denk ik

6 maanden geleden

Drie maanden na de bevalling, precies een jaar na mijn laatste menstruatie, weer ongesteld geworden. Meteen weer eenzelfde cyclus met 茅茅n latere uitzondering. Bloedverlies was de eerste twee keer heftiger, daarna viel het mee. Heb wel vantevoren 茅茅n dag dat ik niks kan hebben, echt boos op alles kan zijn. En tijdens de menstruatie dat ik enorm moe ben 茅n het doet pijnnn beneden. Wat een feest 馃樁鈥嶐煂笍