40 Reacties
2 jaar geleden
Ik deed mee met de eerste zwangerschap. Vond het een mooi project om moeders to be te helpen. Achteraf vond ik het wel een gedoe, vergat het vaak. Na het lezen van de kritiek heb ik besloten om het niet meer te doen. Maar ook ben ik van mening dat ze goede dingen doen, dus goed dat ze er zijn!
2 jaar geleden
Ik heb het bij mijn eerste zwangerschap wel gedaan. Mooi initiatief en wilde graag andere helpen, omdat de eerst ook tijd nodig had bij ons. Nu zwanger van de tweede en besloten het nu niet te doen. Ik werd erg misselijk van de lucht en vond het ook veel ‘gedoe’ daarbij had de hele straat gelijk al door dat ik zwanger was🤣
2 jaar geleden
Ik doe ook mee, - inderdaad ook niet op de hoogte van de kritiek.
Vandaag komen ze de spullen brengen.
2 jaar geleden
Vorige zwangerschap aan mee gedaan, wat een stinkzooi😳😂 en steeds een verstopplek buiten vinden. Deze zwangerschap sla ik het over
2 jaar geleden
Ben wel benieuwd naar de kritiek?
Ik deed m’n eerste zwangerschap wel mee, maar nu besloten het niet te doen. Ik vond het best wel een gedoe, het stonk en de flessen verstoppen gaat nu niet. En nu wil m’n dochter ook constant mee naar de wc en zie er bij de gedachte al tegen op.
2 jaar geleden
Ik doe niet meer mee omdat ik er vorige keer gek van werd dat ik meerdere keren tot half 10 opbleef omdat de auto nog moest komen en dat ze dan 2 voor half 10 opeens cancelde. Voor niks opgebleven en zat ik met die urine
2 jaar geleden
Reactie op Voilà
Vandaag mijn eerste kratten ontvangen. De opvang kan is wel echt mega groot ...
Ik deed tijdens mn vorige zwangerschap de kan soort van in de wc zetten en dan kon ik er best makkelijk in plassen. Maar dit zal misschien per wc merk verschillen?
2 jaar geleden
Ik deed tijdens mijn vorige zwangerschap mee omdat een van mijn vriendinnen zwanger is geworden door dit initiatief. Ik ken de verhalen waar de urine nog meer voor gebruikt wordt en dat liet me destijds al twijfelen, maar is niet de hoofdreden dat ik nu niet wil deelnemen. Omdat we in hetzelfde pand wonen als mijn schoonfamilie wist ik dat de flessen voor de ingang op zouden vallen, we hebben de vorige zwangerschap daardoor al met zes weken kenbaar gemaakt. Vervolgens deed ik ontzettend m’n best om, ondanks m’n fulltime baan en de vreselijke misselijkheid, de stinkende flessen te vullen. Maar ze werden vaker niet opgehaald dan wel. Kwam ik ‘s avonds uit werk en fietste ik de straat in, stonden die flessen nog vol in het zicht. Ik ontving dan standaard een e-mail van MvM dat de vervoerder liet weten dat ze de flessen niet aangetroffen hadden. Maar ik kon op de deurbel camera zien dat ze die keren helemaal niet in onze straat zijn geweest. Waarschijnlijk teveel moeite omdat we in een stadscentrum wonen, ze in onze straat niet mogen rijden en dus een straat verderop moeten parkeren en lopen. Ik heb hierover heel vaak gebeld en gemaild met MvM. De reactie was dan dat ik ze de dag erna maar opnieuw buiten moest zetten, maar ook dan vond ik ze de avond erna weer. Soms zette ik ze vijf dagen buiten zonder succes, en dan kreeg ik van MvM telkens te horen dat het aan de vervoerder lag. En van de vervoeder dat het aan mij lag, omdat ze er niet stonden. Inmiddels zat ik met flessen die al weken geleden gevuld waren, dus waarvan de urine waarschijnlijk niet eens meer bruikbaar was. En zonder lege nieuwe flessen die ik wilde vullen. Heb uiteindelijk laten weten dat de flessen echt zo snel mogelijk opgehaald moesten worden en ze geen nieuwe hoefde te leveren omdat ik vroegtijdig wilde stoppen.
2 jaar geleden
Ik doe absoluut mee. Kleine moeite groot gebaar. Wat een geweldig initiatief. De kan houd ik vast aan het handvat.. Vrij gemakkelijk. En de flessen zet ik smorgens buiten. Hoef je niet voor thuis te blijven. Worden omgeruild in een bepaald tijdslot. Ik weet als geen ander hoe waardevol deze medicatie is.. liefs 💖