14 Reacties

9 maanden geleden

Kan je niet enkel patatjes geven? En in kleine hoeveelheden. 50g per dag ofzo (aangevuld met een fles). En zo opbouwen. Wat de krampjes betreft... hier hielp fietsen met zijn beentjes wel. En als hij een tijdje in zijn babybjorn wipper of baby opzetstuk voor zijn stoel zit, komt de 💩 soms makkelijker.

9 maanden geleden

Ik raad het boek de Poepdokter Junior aan. Veel goede informatie over de darmen, bacteriën, hapjes en darmongemakken. Zij verkoopt via haar website ook probiotica voor kleintjes (Google De Groene Vrouw). Hier een kind wat ook nauwelijks hapjes eet. Ik probeer het elke dag, maar er blijft weinig binnen. Het komt vast een keer goed 😊 Succes!

9 maanden geleden

Wat super vervelend! Hier eerder ook poepproblemen maar het wondermiddel is hier een volkoren boterham met boter in mini stukjes als ontbijt. Ik zou niet zomaar stoppen met hapjes of even overleggen met de kinderarts.

9 maanden geleden

Probiotica van Vitakruid of probiotica van Orthiflor. Zorgde bij ons zoontje en vrienden van ons dat ze eindelijk weer konden poepen.

9 maanden geleden

Bij mijn dochter was dit ook een probleem. Ik bied haar nu wat vaker een cracotte cracker of een broodje aan. Ik merk dat ze beter poept en minder kreunt en kast heeft.

9 maanden geleden

Wij gebruiken sinds kort ook probiotica omdat ze moeite had met haar ontlasting. Sindsdien gaat het een stuk beter. Alleen als ze banaan heeft gehad duurt het langer. Dit geven wij daarom. Niet te vaak.

9 maanden geleden

De natuurlijke manier pruimen! Werkt hier als een tierelier. Zal persoonlijk dat proberen en niet gaan knoeien met de darmen en probiotica nemen of een laxeer middel. Worden de darmpjes lui van. En eventueel een extra laagje boter op de boterham.

9 maanden geleden

Reactie op Jolien DS

Kan je niet enkel patatjes geven? En in kleine hoeveelheden. 50g per dag of ...
Wat bedoel je met patatjes? Fietsen met de beentjes en rechtop zitten in de wippen ofzo helpen hier helaas niet, mijn zoontje heeft zn hele leven al darmproblemen

9 maanden geleden

Reactie op Eritralala

Ik raad het boek de Poepdokter Junior aan. Veel goede informatie over de da ...
Dankje! Probiotica al geprobeerd, maar heeft 0 effect.

9 maanden geleden

Reactie op Mommytobe66

Probiotica van Vitakruid of probiotica van Orthiflor. Zorgde bij ons zoontj ...
Probiotica helpt hier helaas helemaal niks

9 maanden geleden

Reactie op Andrea_Daisy

De natuurlijke manier pruimen! Werkt hier als een tierelier. Zal persoonli ...
Hij krijgt al elke dag pruimen, maar dat helpt de verstopping helaas niet

9 maanden geleden

Reactie op Maartje111

Wat super vervelend! Hier eerder ook poepproblemen maar het wondermiddel is ...
Mm dat kan ik eens proberen, dankje!

9 maanden geleden

Reactie op SarahLuna

Bij mijn dochter was dit ook een probleem. Ik bied haar nu wat vaker een cr ...
Dat kan ik eens proberen, dankje!

9 maanden geleden

Mijn oudste begon pas rond 9/10 maanden wat te eten. Met de jongste doe ik nu ook rustig aan. Hij poept juist wel altijd na de hapjes maar het heeft allemaal geen haast en laat hem langzaam wennen en ontdekken. Zeker niet elke dag en soms ook een week niet.