101 Reacties

één maand geleden

Moonboon is top! Voel je niet schuldig, het brengt de baby alleen maar rust. Wij gebruiken alleen voor dutjes als ze echt geen rust kan vinden in haar ledikant. Dus wij doen eigenlijk alleen maar overdag en in de vroege avond. ‘s nachts ligt ze in de cosleeperz

één maand geleden

Je moet je echt niet schuldig voelen, je moet je juist schuldig voelen als je de "comfort" niet kan aanbieden aan je kleine die hij/zij nodig heeft.. Ik was ook zo, met het op buik slapen ik liet het totaal niet doen, totdat ik toch een middag dat had gedaan met een babyfoon etc, en hij sliep als een roosje tot zijn volgende voeding, dus mijn kleine heeft dit nodig.. hij moet nu even "goed" slapen zodat hij kan groeien...

één maand geleden

Lekker doen joh! Als jij even kan ontspannen dan kan je daarna weer met meer energie voor hem zijn! Win win🏅

één maand geleden

Dank moeders!!! Jullie hebben helemaal gelijk. Ik ga ervan genieten 🩷

25 dagen geleden

Wij hebben er ook 1! Onze babe vind het heerlijk en maakt lange dutjes! We gebruiken hem alleen overdag en savonds als wij naar bed gaan slaapt hij in de co sleeper. Hij word er heel chill van :)

24 dagen geleden

Ik sta op het punt deze te bestellen omdat we onze meid overdag gewoon niet in slaap krijgen. Ik vraag me alleen af of dit ook zal werken voor kindjes die normaal alleen aan de borst of in een draagzak kunnen slapen. Mijn kleine slaapt bijvoorbeeld ook niet in de kinderwagen.. ik zit echt met de handen in het haar omdat ik overdag helemaal níks kan doen. Het is een behoorlijk duur product en zou echt balen als ik het aanschaf en het werkt dan alsnog niet. Ik hoor graag ervaringen.

24 dagen geleden

Reactie op prinsesbelle

Ik sta op het punt deze te bestellen omdat we onze meid overdag gewoon niet ...
Wij hebben het gehuurd voor maandje bij Tiny library, echt een aanrader. Is nog steeds duur maar als het dan niet bevalt kan je hem retouren.

24 dagen geleden

Ik heb er sinds kort ook een en het werkt echt perfect. Ik heb overigens wel de wieg en niet de hangmat. Ze slaapt er overdag in en dan ‘s avonds in de co sleeper. In de moonboon is ze echt zo in slaap. In de co sleeper niet haha

24 dagen geleden

Reactie op prinsesbelle

Onze dochter wilde tot vorige week ook alleen maar in de draagzak. Sliep niet in de box/kinderwagen/babynestje. We liepen uren per dag met de draagzak. (En moesten blijven lopen want als we stil gingen zitten ging ze ook huilen) Dus ook een moonboon hangmat aangeschaft en het is geweldig! We kunnen haar zelfs wakker er in leggen en ze valt er in in slaap. We hebben eindelijk weer een beetje tijd voor ons zelf!

24 dagen geleden

Reactie op Possie

Onze dochter wilde tot vorige week ook alleen maar in de draagzak. Sliep ni ...
Ok ik ben om en heb hem besteld 💸💸💸 Hier inderdaad hetzelfde met de draagzak. Mijn man is weer terug te werk en ik krijg er rugklachten door, dus het is eigenlijk niet te doen. Ik hoop zo dat het werkt!

24 dagen geleden

Ik twijfel nu ook om te bestellen ... pfh.... Heb de co sleeper in de woonkamer, vast gemaakt en ik zit alleen maar te wiegen .......

24 dagen geleden

Reactie op evavdpluym

Wij hebben het gehuurd voor maandje bij Tiny library, echt een aanrader. Is ...
Heb ik ook gekeken. Voor 1 maand betaal je €90. Ik heb hem toch maar nieuw gekocht voor €505. Volgens mij kan je hem makkelijk op marktplaats weer verkopen voor €400 dus als het geen succes is kost het me €100.

24 dagen geleden

Reactie op prinsesbelle

Ok ik ben om en heb hem besteld 💸💸💸 Hier inderdaad hetzelfde met de dra ...
Zo herkenbaar! Hier ook rugpijn 😅 hoop voor jullie ook dat het werkt!

24 dagen geleden

Ohhh ik herken je gevoel!♥️ wij droegen onze kleine man de hele dag in de draagzak en in de nacht lag de kleine bij mij te slapen! Toen ook een Moonboon aangeschaft en wat een uitkomst! Maar het voelde meteen “gek” om hem dan niet meer constant bij mij te hebben! Maar uiteindelijk laad je als mama ook op van de momenten dat je even je handen vrij hebt en wat voor jezelf kunt doen, dus lekker van genieten! Zodra je kleine weer wakker is, zijn die knuffel momentjes extra fijn!😍 Wij hebben inmiddels de Moonboon naar z’n kamertje verhuisd. Hij pakt nu al z’n slaapjes overdag in de Moonboon (babyfoon er op) en in de nacht ligt hij nog wel bij ons in bed! Wij willen nu eerst dat alle slaapjes echt goed gaan! In de avond zit hij nog in de draagzak, pas als de avond ook in de Moonboon gaat, willen we langzaam z’n eerste slaapje in de ochtend in z’n bedje proberen en zo door… we gebruiken de Moonboon dus voor overdag en dan met name als overgang van fulltime draagzak, naar de Moonboon, naar z’n bedje! Maar gebruik hem vooral in wat werkt voor jullie, ieder kindje is anders. Volg je gevoel!💛

24 dagen geleden

Reactie op prinsesbelle

Hier hetzelfde! Baby wilde alleen in de draagzak of op mij slapen. Hij wil ook niet in de kinderwagen… dus vroegen het ons ook af. Toch op hoop van zegen aangeschaft en het is onze beste investering ooit geweest. Hij slaapt er fantastisch in! Je kunt hem overigens ook huren op Tiny Library!

24 dagen geleden

Ik gebruik mijn fitness opblaasbare bal en ga daar met mijn kleintje op zitten 'bouncen' en dat blijkt heel goed te werken. Binnen een paar min is ze stil en ze valt vaak in slaap. Vind ik beter vol te houden dan de hele tijd staand te wiegen en gaat sneller! Nog een tussenoplossing mocht je wel contact willen maar niet de hele tijd moeten staan

24 dagen geleden

Reactie op Nynke_93

Ohhh ik herken je gevoel!♥️ wij droegen onze kleine man de hele dag in de d ...
Gebruik je de moonboon overdag altijd met de motor aan? Of begin je met de motor en slaapt hij daarna zelf verder?

24 dagen geleden

Reactie op prinsesbelle

Gebruik je de moonboon overdag altijd met de motor aan? Of begin je met de ...
De motor laten we overdag gewoon aan tijdens z’n slaapje!

24 dagen geleden

Reactie op prinsesbelle

Gebruik je de moonboon overdag altijd met de motor aan? Of begin je met de ...
Bij ons wordt ze wakker als we de motor uitzetten 🤣

23 dagen geleden

Nog even zo’n heerlijke moonboon-ervaring hoor! Onze dochter (5 weken) valt ‘s avonds moeilijk in slaap en was überhaupt elke 2/3 uur wakker. Nu in de moonboon start ze de nacht, gisteren 5 uur en vannacht 6 uur. En daarna nog 3 uur eigen bedje. Maar dat ding is top! Overdag proberen we hem alleen te gebruiken als bedje niet lukt, gisteren maar 1 dutje erin, rest bedje. Maar het is letterlijk neerleggen en direct slapen, zo lekker als je even wil douchen of de vaatwasser wil uitruimen 🤩