101 Reacties

23 dagen geleden

Reactie op wiesrebel

Nog even zo’n heerlijke moonboon-ervaring hoor! Onze dochter (5 weken) valt ...
Laat je d'r motor dan ook de hele nacht aan staan? Ik zie ook mensen die de hangmat gebruiken zonder motor, maar dan is het hele idee weg zeker?

23 dagen geleden

Iemand ook ervaring met de hangmat voor reflux baby’s? Wij kunnen onze dochter niet in haar (mega schuine) bedje leggen vanwege de reflux dus vraag me af of dit een optie zou zijn…klinkt namelijk geweldig al die positieve verhalen!

23 dagen geleden

Reactie op Janne1312

Iemand ook ervaring met de hangmat voor reflux baby’s? Wij kunnen onze doch ...
Ik ben hier ook benieuwd naar! Hetzelfde verhaal hier! :)

23 dagen geleden

Reactie op Janne1312

Yesss. Ons zoontje. En hij doet het geweldig in de hangmat 🥰

23 dagen geleden

Nog meer ervaringen met refluxkindjes? ☺️

23 dagen geleden

Reactie op Nynke_93

Yesss. Ons zoontje. En hij doet het geweldig in de hangmat 🥰
Oew heel fijn!! Dan gaan we ‘m huren 🤞🏻😁

21 dagen geleden

Vandaag kwam de moonboon aan. Ik denk dat ik nog nooit zo snel een pakket heb uitgepakt en in elkaar gezet. Wel een geklooi zonder handleiding (staat online maar geen tijd voor want huilende baby)! Maar het werkt!! Ondanks het huilen sliep ze bijna direct. Wel maar een half uurtje en merk dat we haar er wel nog even aan moeten introduceren. Erin leggen en weglopen is geen optie. Maarrr ze licht nu weer te slapen erin en ik heb voor het eerst sinds 2 maanden de keuken gepoetst 💪🏻

21 dagen geleden

Reactie op prinsesbelle

Vandaag kwam de moonboon aan. Ik denk dat ik nog nooit zo snel een pakket h ...
Hoelang duurde het tot je hem kreeg? Ik heb mijn gisteren besteld… tel de uren af tot hij er is 😂

21 dagen geleden

Reactie op Melissa_x

Hoelang duurde het tot je hem kreeg? Ik heb mijn gisteren besteld… tel de u ...
Maandag besteld, vandaag binnen.

21 dagen geleden

Reactie op Melissa_x

Hoelang duurde het tot je hem kreeg? Ik heb mijn gisteren besteld… tel de u ...
Ik heb ‘m dinsdag besteld en wacht nog op informatie over de levering :( ik heb wel gehuurd ipv gekocht. Jullie?

21 dagen geleden

Reactie op prinsesbelle

Maandag besteld, vandaag binnen.
Ohhh dan komt hij vast zaterdag of mogelijk pas dinsdag 🫠

21 dagen geleden

Reactie op Janne1312

Ik heb ‘m dinsdag besteld en wacht nog op informatie over de levering :( ik ...
Ik heb hem gekocht via de officiële website

21 dagen geleden

Hebben jullie al enig idee hoe jullie deze uiteindelijk weer gaan “afleren”? Het klinkt fantastisch (onze kleine slaapt overdag ook alleen op me na een half uur wiegen, kinderwagen werkt ook niet).. maar ik ben benieuwd of ik dan het probleem niet verplaats naar een paar weken later wanneer je deze weer moet afleren? Of, hoe je het doet als je ns en dagje weg moet?

21 dagen geleden

Reactie op Krekel93

Hebben jullie al enig idee hoe jullie deze uiteindelijk weer gaan “afleren” ...
Ik vertrouw erop dat het slapen met het ouder worden beter gaat. Mocht ze nou écht alleen maar in de moonboon willen slapen, dan ga ik kijken of ze deze (die van ons dus) ook op het KDV willen/kunnen gebruiken. Bij opa en oma is dit sowieso geen probleem. Mijn meisje slaapt alleen maar bij mij aan de borst of in de draagzak, en ik denk dat we zo in ieder geval het zelf in slaap vallen kunnen aanmoedigen. Dus dat de overgang naar zelf in een bedje slapen kleiner wordt.

21 dagen geleden

Reactie op Janne1312

Ik heb de hangmat gehuurd. Mijn zoontje heeft verborgen reflux ( zonder spugen) ik heb het matrasje bij het hoofd omgeklapt zodat hij een soort kussentje heeft en dus wat hoger ligt met zijn hoofd.

21 dagen geleden

Wij hebben de moonboon beneden in de woonkamer staan ( de hangmat en gehuurd). Ons zoontje slaapt redelijk goed in eigen bedje (afkloppen) maar tijdens zijn huiluurtjes in de avond is het wel fijn. Als we hem uitzetten wordt hij wakker, haha.

21 dagen geleden

Reactie op Krekel93

Hebben jullie al enig idee hoe jullie deze uiteindelijk weer gaan “afleren” ...
Komt vanzelf! Onze oudste sliep de eerste maanden alleen op ons of in een rijdende maxi cosi. Ik vind slapen in een Moonboon of rijdende auto/kinderwagen al heel wat want het is in slaap vallen zonder jou. Ik zie het als een handig hulpmiddel om ze dat te helpen leren en het moment dat je ze gewoon hup in bed kunt leggen komt echt wel. :) De eerste drie maanden gaan ze mega hard qua ontwikkeling, dus als je kindje nu nog geen twee maanden is zul je enorme sprongen gaan zien. Bij de opvang helpen ze overigens ook met liefde kleine baby’tjes met in slaap vallen :)

20 dagen geleden

Reactie op Tryit

Wij hebben de moonboon beneden in de woonkamer staan ( de hangmat en gehuur ...
Dit herken ik! Vooral het huiluurtje ‘s avonds, nergens stil mee te krijgen en dan ligt ze hierin en direct stil en slapen. Enige is.. zolang ik hem op (dat is nu max geprobeerd) 6 uur zet, slaapt ze 6 uur haha. Daarna geef ik haar de fles en slaapt ze in haar eigen bed verder. Maar heb nu de wieg van moonboon besteld want toch fijner idee dat ze voor zo’n lange nachtruk in een bedje en plat ligt. 😊

20 dagen geleden

Reactie op wiesrebel

Nog even zo’n heerlijke moonboon-ervaring hoor! Onze dochter (5 weken) valt ...
Heb je de wieg of de hangmat? Ik twijfel ook om een moonboon te kopen omdat mijn zoontje (8 weken) overdag alleen op ons slaapt en snachts max 3 uurtjes in de cosleeper.

20 dagen geleden

Ik zit ook heel erg te denken om het te gaan huren. Onze dochter heeft ‘‘s avonds veel last van krampjes en haar reflux. Ze slaapt alleen op onze armen als we rond lopen, maar dat is niet lang vol te houden. Dus dit zou wel echt een uitkomst zijn 🙈