101 Reacties

20 dagen geleden

Reactie op dooortje

Ik zit ook heel erg te denken om het te gaan huren. Onze dochter heeft ‘‘s ...
Haha herkenbaar! Hier is het dag en nacht alleen bij mij slapen 🥱 ben kapot ondertussen. Duimen dat dit helpt.. ookal is het 1 slaapje per dag

20 dagen geleden

Zijn jullie niet bang dat dit iets van schade kan doen bij de baby, zoals het shaken baby syndroom? Is hier iets van onderzoek naar gedaan? Ik vind hem vanaf de 2e stand echt behoorlijk hard gaan. Maar op stand 1 valt ze niet in slaap...

20 dagen geleden

Reactie op prinsesbelle

Zijn jullie niet bang dat dit iets van schade kan doen bij de baby, zoals h ...
Neehoor.. hij is ontwikkeld door slaapexperts en voldoet aan alle veiligheidseisen

20 dagen geleden

Reactie op Wennieven

Heb je de wieg of de hangmat? Ik twijfel ook om een moonboon te kopen omdat ...
Momenteel de hangmat, gaat perfect maar omdat ze er zó veel in slaapt nu toch ook de wieg besteld. Voelt toch iets beter als ze plat ligt in echt een ‘bedje’

20 dagen geleden

Reactie op prinsesbelle

Zijn jullie niet bang dat dit iets van schade kan doen bij de baby, zoals h ...
Ik snap je helemaal, zo voelt het voor mij ook. Maar idd schijnt goed getest te zijn. Heb je ook de app? Daarin kan je hem iets zachter zetten zelf en voelt voor mij wat fijner ook!

20 dagen geleden

Reactie op Melissa_x

Neehoor.. hij is ontwikkeld door slaapexperts en voldoet aan alle veilighei ...
Ik wil het heel graag geloven. Maar iedereen mag zichzelf slaapexpert noemen, het is geen beschermde titel waarvoor je een diploma moet hebben.. En veiligheidsnormen.. daar voldeed de stint ook aan volgens mij en we weten hoe dat is afgelopen. Ik zal wel overdenken maar ik durf de moonboon toch niet op vol niveau te laten draaien 😅

20 dagen geleden

Reactie op prinsesbelle

Ik wil het heel graag geloven. Maar iedereen mag zichzelf slaapexpert noeme ...
Ik vertrouw Denen wel meer dan Nederlanders als het om veiligheid bij kinder- en babyproducten gaat, weet niet of dat bij jou nog helpt? 😂 ik ben nu wel benieuwd hoe hard ie gaat…hoop dat de moonboon hier dinsdag uiterlijk binnenkomt!

20 dagen geleden

Reactie op Janne1312

Ik vertrouw Denen wel meer dan Nederlanders als het om veiligheid bij kinde ...
Hm heb dit echt niet best verwoord ook niet met emoticon erbij…ongepast. Kern blijft wel dat ik Deens en Scandinavische eisen wat betreft veiligheid meer vertrouw dan Nederlandse, vaak strengere normen.

20 dagen geleden

Reactie op Janne1312

Ik vertrouw Denen wel meer dan Nederlanders als het om veiligheid bij kinde ...
Dat is wel een goed punt. Ik denk ook dat een baby er niet zo relaxed van zal worden als het schade zou kunnen toebrengen? Ik vond het er wel vrij heftig uitzien ook de hoogste stand. Stand 1 is wel rustig, dus we proberen hem nu wel telkens wat zachter te zetten zodra ze slaapt, alleen slaapt ze er dan dus niet zo lang in.

19 dagen geleden

Reactie op prinsesbelle

Dat is wel een goed punt. Ik denk ook dat een baby er niet zo relaxed van z ...
Ik doe het ook zo. Op de laagste stand valt ze niet in slaap, dus een hogere stand om in slaap te vallen en daarna lager zetten. Ze slaapt dan wel minder lang, maar het voelt wel ‘beter ‘

17 dagen geleden

Ik weet niet wat mij overkomt 🥹🥹 ons meisje slaapt gewoon en ik heb even mijn handen vrij. Fantastisch ding!

17 dagen geleden

Reactie op Melissa_x

Ik weet niet wat mij overkomt 🥹🥹 ons meisje slaapt gewoon en ik heb even ...
Heerlijk! En vergeet niet dat het huishouden kan wachten en het nu even tijd is om een momentje voor jezelf te pakken. Geniet ervan mama!

17 dagen geleden

Reactie op Nynke_93

Heerlijk! En vergeet niet dat het huishouden kan wachten en het nu even tij ...
Haha uiteraard ben ik als een gek alle wasgoed gaan wegwerken 😂

17 dagen geleden

Reactie op Melissa_x

Ik weet niet wat mij overkomt 🥹🥹 ons meisje slaapt gewoon en ik heb even ...
Wat fijn! Is ze er zelf in slaap gevallen of heb je haar er slapend ingelegd? Die van mij komt deze week binnen en ben zo benieuwd of het werkt voor mijn zoontje.

17 dagen geleden

Hier ook een enorme Moonboon fan ! Een huilbaby van 9 weken, met reflux en de enige plek waar hij rustig is, is in de Moonboon. Al het geld dubbel en dwars waard! 🙌🏼🙌🏼🙌🏼 Zelf weer ontspannen op de bank liggen als hij slaapt of me even nuttig maken. Heer-lijk! Ons zoontje slaapt er nu de hele dag overdag in en daardoor worden de nachten in eigen bed ook beter. Slapen doet slapen!!

17 dagen geleden

Hoelang kan je de moonboon gebruiken?

17 dagen geleden

Reactie op manonz

Hier ook een enorme Moonboon fan ! Een huilbaby van 9 weken, met reflux en ...
O ik kan echt niet wachten!! Ik kreeg vrijdag de melding dat mijn pakket verzonden is, hopelijk arriveert het morgen of overmorgen!

17 dagen geleden

Reactie op Wennieven

Wat fijn! Is ze er zelf in slaap gevallen of heb je haar er slapend ingeleg ...
Wakker erin gelegd! 1x speentje weer terug gegeven en toen sliep ze na 5 minuten. Ze heeft er 1 uurtje ij geslapen en werd toen wakker ivm honger. Ons meisje sliep alleen in de draagzak..

17 dagen geleden

Reactie op wiejnduwjwjcj

Hoelang kan je de moonboon gebruiken?
De hangmat ongeveer tot 6 maanden, maar de wieg langer! Maar mijn ervaring is dat kindjes na die 6 maanden eigenlijk makkelijk in eigen bed slapen..

17 dagen geleden

Reactie op Melissa_x

Haha uiteraard ben ik als een gek alle wasgoed gaan wegwerken 😂
Haha! Herkenbaar! Maar vergeet niet ook lekker tijd voor jezelf te pakken bij dit soort unieke momenten! Dat heb je meer dan verdiend :)