102 Reacties

17 dagen geleden

Reactie op manonz

Hier ook een enorme Moonboon fan ! Een huilbaby van 9 weken, met reflux en ...
Jaaaaa top hé!! Ik vind het ook zo’n topding. Vooral omdat als ze overstuur is en in dat ding meteen slaapt dat het niet alleen voor ons fijn is maar vooral dat ze zelf ontspannen is. En ze worden toch wel wakker als ze het niet meer fijn vinden.

17 dagen geleden

Onze baby sliep vannacht ineens 8,5 uur achter elkaar in de moonboon… ongelofelijk! Heb nu toch maar het wiegje besteld, voelt beter voor die lange rukken snachts als ze plat ligt! Iemand ook het wiegje? En maken die van jullie ook van die lange rukken erin?

16 dagen geleden

Uugh, nadat het eerst goed leek te werken, hier toch weer wat minder enthousiast. Elke keer brullen als ik haar in de moonboon leg en als ze dan eenmaal slaapt is ze met een half uur weer wakker. Heb al verschillende standen geprobeerd maar maakt geen verschil. Het in slaap krijgen duurt nu langer dan de slaap zelf. Iemand nog tips? Inbakeren wil ze absoluut niet nu ze haar handjes heeft ontdekt. De moonboon staar wel in de huiskamer waar het overdag altijd licht is. Zou een donkere plek beter zijn?

16 dagen geleden

Reactie op prinsesbelle

Uugh, nadat het eerst goed leek te werken, hier toch weer wat minder enthou ...
Hoe oud is ze? Een donker plekje is zeker beter!

15 dagen geleden

Reactie op Melissa_x

Hoe oud is ze? Een donker plekje is zeker beter!
8 weken. Heb de moonboon gister op mijn slaapkamer gezet. Gistermiddag was het brullen maar toen was ze denk al oververmoeid. Ze ligt er nu 45 minuutjes in en ik hoor haar wakker worden. Ik hoopte zo op langere slaapjes en dat we de draagzak konden vervangen, maar het zit er nog niet in ☹️

15 dagen geleden

Reactie op prinsesbelle

8 weken. Heb de moonboon gister op mijn slaapkamer gezet. Gistermiddag was ...
Herkenbare situatie, toen we de moonboon net hadden was ze 5,5 week en toen sliep ze er gerust 2 uur lang in. Nu is ze 7.5 week en slaapt ze ook hooguit een half uurtje. Ik denk dat het aan de leeftijd ligt/sprongetje? En niet zozeer aan de moonboon. Wellicht dat ze later wel weer langere slaapjes gaat maken 😁

15 dagen geleden

Reactie op wiesrebel

Onze baby sliep vannacht ineens 8,5 uur achter elkaar in de moonboon… ongel ...
Op welke stand heb je de moonboon dan staan? Ik heb hem net voor het eerst gebruikt en mijn zoontje sliep binnen 5 minuten (op stand 2)! Het voelt alleen een beetje dubbel als hij uren achter elkaar zo wordt gewiegd, kan dat geen kwaad?

15 dagen geleden

Reactie op Wennieven

Op welke stand heb je de moonboon dan staan? Ik heb hem net voor het eerst ...
Dat vind ik ook altijd lastig inschatten.. probeer zo min mogelijk maar ik denk ook: ze geeft ongemak wel aan en ze is wel helemaal relaxed. Nu met de wieg voelt het wel beter dat ze niet zo lang opgekropt ligt

14 dagen geleden

Hier is het ook een mega succes! Alleen onze kraamzorg zei wel dat ze er eigenlijk niet langer dan 2 uur achter elkaar in mogen liggen ivm de houding (net als in de maxicosi etc)

14 dagen geleden

Nou hier is ie ook binnen, ze heeft er net 25 min in geslapen en toen was het weer brullen, maar het is ook geen ideaal tijdstip voor een dutje zonder ons plus ze zit denk ik middenin een sprong en natuurlijk gewoon de krampjespiek. Ik hoop echt dat we er toch nog veel plezier van gaan hebben maar heb nog m’n reserves aangezien haar reflux gewoon zo heftig is (nexium haalt de pijn wel weg maar natuurlijk niet de onrust van het omhoog komen). Ik duim echt dat dit ons iets van vrijheid en tijd (met onze peuter) geeft!

14 dagen geleden

Reactie op Janne1312

Nou hier is ie ook binnen, ze heeft er net 25 min in geslapen en toen was h ...
Hier gaat het deze week ook ff minder met de moonboon. Hopelijk volgende week weer normaal na de sprong.

14 dagen geleden

Reactie op prinsesbelle

8 weken. Heb de moonboon gister op mijn slaapkamer gezet. Gistermiddag was ...
Je hebt ook precies de sprong te pakken. Hopelijk volgende week beter 🤞🏻

13 dagen geleden

Reactie op MamaLaris

Je hebt ook precies de sprong te pakken. Hopelijk volgende week beter 🤞🏻
Ze is met 41+3 geboren dus de sprong zou al even voorbij moeten zijn. Maar misschien duurt ie bij mijn dochter wat langer. Ik hoop t want zou fijn zijn als ze wat langer kan doorslapen zonder dat ze mij en/of de draagzak hiervoor nodig heeft.

13 dagen geleden

Reactie op prinsesbelle

Ze is met 41+3 geboren dus de sprong zou al even voorbij moeten zijn. Maar ...
Ze kunnen hun slaapjes nog niet koppelen dus dit gaat helaas nog wel een tijdje zo duren!

13 dagen geleden

Reactie op lizzi25

Hier is het ook een mega succes! Alleen onze kraamzorg zei wel dat ze er ei ...
Mijn osteopaat zei dat het dikke onzin is en dat kindjes zich heus wel melden als ze niet lekker liggen. Hun lijfjes kunnen dat prima aan. Geen idee hoor, maar als ik soms hoor dat kindjes alleen in draagzakken/ op ouders en in de raarste houdingen slapen, dan geloof ik dat wel. Ik heb overigens nog een numsy naast de moonboon gezet met rood lampje en white noise. Dat helpt ook naar mijn idee (misschien allemaal druppels op een gloeiende plaat maar elke 10 minuten extra slaap neem ik 😅)

3 dagen geleden

Dames die toen eentje hebben besteld, ook voor verborgen/reflux.. Zijj jullie tevreden?

3 dagen geleden

Reactie op Tugba 🥰

Dames die toen eentje hebben besteld, ook voor verborgen/reflux.. Zijj ju ...
100%

3 dagen geleden

Reactie op Tugba 🥰

Dames die toen eentje hebben besteld, ook voor verborgen/reflux.. Zijj ju ...
Jaaaaaa! De tweede stand is wel een beetje heftig voor haar reflux maar ook de eerste doet het goed :)

3 dagen geleden

Ik heb gelijk besteld! Dankjewel 🥲🥲

2 dagen geleden

Reactie op Janne1312

Jaaaaaa! De tweede stand is wel een beetje heftig voor haar reflux maar oo ...
Fijn hè!