9 Reacties

2 dagen geleden

We zitten ook al ruim een maand te klooien met tussen 1 en 2 slaapjes inzitten. Heb het idee dat haar slaap sinds deze tijd ook onrustiger is, maar dit heel heftig huilen en draaien/woelen/krioelen ken ik niet. Voor 14 maanden nooit problemen en nu dagelijks niet lekker slapen. We zijn dit niet gewend.

2 dagen geleden

Ik herken dit wel, ik heb je even een verzoek gestuurd.

2 dagen geleden

Reactie op Vth23

Ik herken dit wel, ik heb je even een verzoek gestuurd.
Waar kan ik dit verzoek zien? Ik krijg namelijk niks binnen.

2 dagen geleden

Reactie op Mama689

In je profiel denk ik, je kan mij anders ook een verzoek sturen

2 dagen geleden

Reactie op Vth23

In je profiel denk ik, je kan mij anders ook een verzoek sturen
Zou je dit hier ook willen delen?

2 dagen geleden

Reactie op Mama689

Ik heb je een bericht gestuurd inmiddels! @gamzaslan ik gooi het liever niet openbaar ivm herkenbaarheid :) maar wil het wel naar je sturen.

2 dagen geleden

Ik herken het wel. Maar denk zelf dat het bij mijn dochter door de doorkomende tandjes komt. Haar kies is zo opgezwollen en komt maar niet door, echt zo zielig 馃槶 we slapen allemaal heel slecht de laatste weken..

2 dagen geleden

Hier heeft mijn eerste heel lang nacht angsten gehad. Was bij ons inderdaad in het eerste deel van de slaap, vaak na ongeveer 1,5 uur. Ik herkende het vooral omdat ze mij in zo鈥檔 aanval echt niet herkende, ik kon haar niet troosten ook niet met borstvoeding wat normaal altijd hielp. Bleef maar slaan en schoppen ook bij vasthouden. Herken je dat?

gisteren

Rond m鈥檔 dochters 1e verjaardag slaapangst meegemaakt. Idd na een uur slapen. Geen contact mee te krijgen en ook een heel ander soort huiltje. Troosten werkt dan niet, maakt het soms juist erger