22 Reacties

vorig jaar

Wij hebben een zoutlamp 😊

vorig jaar

Zoutlampje! Echt heel sfeervol :)

vorig jaar

Reactie op Midme

Wij hebben een zoutlamp 😊
Wij ook 🤗 die heb je trouwens ook in nachtlampjes vorm voor in het stopcontact zag ik. Heel leuk in de vorm van een maantje zelfs.

vorig jaar

Hier ook een zoutkamp

vorig jaar

Wij ook 🤗 die heb je trouwens ook in nachtlampjes vorm voor in het stopcon ...
Die hebben we op de kamer van onze dochter en komt ook op de babykamer. Staat heel leuk, fijn warm licht ☺️

vorig jaar

Zoutlamp en heb op de baby kamer een ster zoutlampje. Beide erg mooi en zacht licht .

vorig jaar

Philips hue in je hele huis !

vorig jaar

Op de babykamer zelf heb ik een zoutlampje, die geeft fijn, zacht licht. Maar voor de eerste maanden dat de kleine op onze kamer slaapt, heb ik een nachtlampje van de HEMA. Deze werkt op batterijen en staat naast mij op het nachtkastje.

vorig jaar

Ik weet niet of je hier wat aan hebt, maar ik kwam er met mijn eerste baby al snel achter dat ik niet wakker kon blijven als het licht té zacht was. Ik moest de woonkamer in met baby om wat tv te kijken (oid) om niet in slaap te vallen. Als ik baby bij ons in bed nam om te voeden met ons nachtlampje aan was de kans echt heel groot dat ik in slaap viel tijdens het voeden, en dat is onveilig.

vorig jaar

Ik heb een philips wake up light

vorig jaar

Ik heb een smart lamp in de lamp op m’n nachtkastje gedaan. Voor 7 euro bij de Kruidvat. Te verbinden met je telefoon. Kan de warmte en de helderheid helemaal instellen. En hoef me niet meer in bochten te wringen om hem uit te zetten haha. Ik vind het top

vorig jaar

Wij hebben een Nijn lamp gekocht. Hele fijne lamp (al 4,5 jaar in gebruik). Lamp is zonder snoer. Je moet de lamp opladen maar dat is bij ons maar 1x in de maand nodig. Heeft verschillende standen. Heel erg blij mee maar wel duur 😅

vorig jaar

Wij hebben deze.

vorig jaar

Ik heb een zoutlamp in de vorm van een blaadje. Super cute 🥰 https://mystiek.nl/product/himalaya-zout-lamp-blad-2/

vorig jaar

Ik heb zoutlamp gekocht bij de Action

vorig jaar

Bedankt voor alle leuke tips!

vorig jaar

Er worden veel zout lampen aangeraden: doe dit niet als je katten hebt! Zijn giftig voor ze. Tenzij je een zeer opgevoede kat hebt 😅 maar de meesten doen toch waar ze zin in hebben (als je niet thuis bent)