28 Reacties

2 jaar geleden

Ik ben zelf altijd meer van een creme. Ik heb bij een spuitbus het idee dat de helft al vervlogen is voordat het je huid raakt. Maar is denk ik ook je eigen voorkeur 😊

2 jaar geleden

Kom ik weer met mijn consumentenbond… maar deze wordt afgeraden ivm slechte bescherming.

2 jaar geleden

Ik heb hem zelf nooit gebruikt, dus kan er niets over zeggen verder, maar wilde je deze info wel even meegeven.

2 jaar geleden

Reactie op 42babywens

Kom ik weer met mijn consumentenbond… maar deze wordt afgeraden ivm slechte ...
Oohh, welke wordt aangeraden volgens het consumenten bond?

2 jaar geleden

Tips zijn welkom voor een goede zonnebrand tijdens zwangerschap

2 jaar geleden

Ik heb afgelopen week de zonnebrand van hemnature gebruikt. Erg goede crème. Goed smeerbaar. Factor 50 en natuurlijk.

2 jaar geleden

Ik gebruik die van biodermal, erg tevreden mee!

2 jaar geleden

2 jaar geleden

-

2 jaar geleden

Hoi! Afgezien van hoe de bescherming is… het smeert VRESELIJK. Bij jezelf en ook bij de kinderversie. Ik heb elke vorm van zonnebrand van naif ingeslagen en het is echt drama. Doe het jezelf niet aan.

2 jaar geleden

Hoi! Afgezien van hoe de bescherming is… het smeert VRESELIJK. Bij jezelf ...
Welke zonnebrand adviseer jij dan tijdens de zwangerschap?

2 jaar geleden

Reactie op Babywens2

Oohh, welke wordt aangeraden volgens het consumenten bond?
Dit is het lijstje van de update van 2024 Ik zie dat er ander onderzoek gedaan is naar naïef (overigens staat bij de nieuwste versie op consumentenbond nog steeds dat naif niet goed zou zijn, maar ik ben natuurlijk geen kenner!!)

2 jaar geleden

Reactie op 42babywens

Dit is het lijstje van de update van 2024 Ik zie dat er ander onderzoek ge ...
Dit is overigens het lijstje voor factor 30 (er is een aparte voor 50) en niet speciaal voor zwangeren)

2 jaar geleden

Is er qua zonnebrand nog iets waar je rekening mee moet houden als je zwanger bent?

2 jaar geleden

Reactie op Babywens2

Is er qua zonnebrand nog iets waar je rekening mee moet houden als je zwang ...
Ik koop nu zelf zonnebrand die ook specifiek vermeld dat het tegen pigmentvlekken is. Vanuit mijn eerste zwangerschap weet ik dat ik daar tijdens zwangerschappen echt meer gevoelig voor ben.

2 jaar geleden

Biodermal en dr Leenarts, zit de minste troep in.

2 jaar geleden

Reactie op Suusk88

Ik koop nu zelf zonnebrand die ook specifiek vermeld dat het tegen pigmentv ...
Welke gebruik je dan?

2 jaar geleden

Biodermal en dr Leenarts, zit de minste troep in.
Dit! Of la roche posay. Ik gebruik factor 50. Verder geen bijzondere zwangerschapsdingen

2 jaar geleden

Super spul Ik check al m’n producten via Inci beauty app!