6 Reacties

2 jaar geleden

Hmm, ik heb er zelf totaal geen verstand van, maar gok dat er een stofje in zit wat gevaarlijk is of kan zijn.. Maarja, dat zit ook in nagellakremover en zelfs parfum kan 'gevaarlijk' zijn. Alsnog heb ik er geen verstand van dus kan best zijn dat ik het helemaal mis heb. Wellicht voor de zekerheid mee stoppen, maar zolang alles nog goed is zie ik geen probleem

2 jaar geleden

Gewoon niet meer gebruiken ✌️

2 jaar geleden

Heel veel dingen ‘mogen’ ook niet of worden afgeraden omdat er geen onderzoek naar is gedaan en ze dus niet kunnen aantonen dat het wél veilig is. Gewoon nu niet meer gebruiken en als verder al je controles tot nu toe ook goed waren zou ik me niet teveel zorgen maken.

2 jaar geleden

Eens met bovenstaande. Ongeveer alles is een risico en wordt uitgesloten, ik zou me er niet te druk om maken. Je bent een lieve mama!

2 jaar geleden

Ze zijn verplicht alles op (niet voor zwangeren) te zetten als het niet getest is. Maar dat wil niet zeggen dat er een stofje inzit dat je niet mag gebruiken. sommige nagellakremovers hebben het er ook opstaan terwijl dezelfde stoffen in zitten die bij de wel geteste nagelakremovers gewoon mag. Oftewel maak je er echt niet druk om! Zolang je het niet opdrinkt zal er echt niks met jou of de baby gebeuren. Je smeert het immers op je huid en niet in je bloed, en in zo’n lage waarde…. Zeker geen zorgen maken!

2 jaar geleden

Hoiii even als antwoord op je vraag. In wimperserums zit vaak het hormoon prostaglandines wat zorgt voor mooie, volle, lange wimpers. Zo ook in nanolash! Is helaas echt een heleboel troep en hormonen dus… Echter zorgen prostaglandines ervoor dat je baarmoedermond rijpt wat dus weer vroeggeboorte kan betekenen. Vandaar dat het dus zeker niet tijdens de zwangerschap gebruikt mag worden, eventjes mee stoppen dus..😢