28 Reacties

vorig jaar
Ik heb me laten vertellen dat het er echt veeeeeeeeels te druk is 😅 Wij gaan denk ik eerder naar een babypark, mega prenatal etc.

vorig jaar
Reactie op Mirtte M
Wij gaan de zaterdag alleen niet meer met de auto die parkeer ik buiten ams ...
Klopt is inderdaad lastig met de auto , goed idee!! Geniet ervan

vorig jaar
14 februari gaan wij als we een goeie eerste echo hebben 🥰
Ik ook! Zin in. Hopelijk hebben jullie een goede echo 🩷

vorig jaar
Ik ben vandaag geweest. Vond de drukte heel erg meevallen. En best wat dingetjes gratis of met korting kunnen scoren

vorig jaar
ik ben vandaag geweest en het was leuk! we hebben ons vooral laten informeren over kolfapparaten, flessen, de kinderwagen en maxicosi. en een hele leuke dikkie dik knuffel gescoord.
het was niet superdruk en best overweldigend. op een drukkere dag zou ik niet hebben willen gaan.

vorig jaar
Reactie op LMR
Nog tips over wat waar te scoren? Ik ga er zaterdag heen
Bij zeeman kon je een gratis romper krijgen. Bij de ingang deelde pamper pakken pampers uit. Bij de stand van pampers zelf kon je je inschrijven voor de nieuwsbrief en dan kreeg je billendoekjes. Bij Etos kan je aan een rad draaien, (stond wel een hele lange rij) en kreeg je best leuke prijzen. Ook kon je een gevuld tasje kopen voor 5 euro. Bij prenatal kon je een badeendje grabbelen, als je de juiste kleur had, had je prijs. Maar je mocht sowieso de eend houden.
En je had best veel kortingsacties.

vorig jaar
Ik ga zaterdag. Wij zijn echt jaren geleden naar de huishoudbeurs geweest en konden toen gewoon van de ene naar de andere hal lopen waardoor wij op dat moment kosteloos op de 9mnd beurs waren. Toen daar niets te zoeken dus weer terug gegaan.
Nu willen wij aankomende zaterdag ook de combinatie maken door een NS ticket met huishoudbeurs ticket te kopen, maar zie dat een 9 mnd beurs ticket ook 20 euro kost..
iemand van de dames die al is geweest kunnen beoordelen of je net als jaren geleden zo kan doorlopen? Want als dat zo is, kan ik van die 40 euro leuke andere dingen kopen🤭 (of kom ik nu heel gierig over?😂)

vorig jaar
Reactie op LL13
Ik ga zaterdag. Wij zijn echt jaren geleden naar de huishoudbeurs geweest e ...
Als het goed is hebben ze beiden eigen kaart controles en kun je niet meer zo doorlopen en op die manier combineren helaas. Heel jammer!

vorig jaar
Weet iemand of het te doen is om te reserveren bij de echostand? Wil graag een echo laten maken morgenmiddag maar zal wel snel vol zijn