5 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb vandaag zelfde meegemaakt heb al 2 weken enorme rugpijn en heb hiervoor meerdere keren gebeld elke keer zelfde antwoord over de bekken en banden ik heb zelf hiervoor al 2 zwangerschappen gehad dus geloofde er niks van. Uiteindelijk ben ik gewoon naar de huisarts gereden en heb ik ze het gewoon laten testen en gezegd dat ik niet ging voor ik zeker wist dat het geen blaasontsteking was nu aan een zware kuur en moet over 7 dagen terug en dan gaan ze weer onderzoeken en op kweek zetten dit aangezien ik al harde buiken kreeg om het half uur. Hopelijk is t eenmalig maar ze maken hier dus bij meer slordige fouten in lees ik wel

2 jaar geleden

Oh nee toch! Ik heb ook blaasontsteking gehad in week 10-11. Nu week 16 en weer beginnende klachten.. maar erg minimaal nog, dus dacht ook, nu hoort het vast bij zwangerschap (pijn in buik en zij, veel plassen in kleine beetjes (dacht aan baarmoeder die tegen blaas aankomt ofzo)

2 jaar geleden

Reactie op Annet16

Oh nee toch! Ik heb ook blaasontsteking gehad in week 10-11. Nu week 16 en ...
Ik zou toch even voor de zekerheid laten testen.

2 jaar geleden

Reactie op Annet16

Oh nee toch! Ik heb ook blaasontsteking gehad in week 10-11. Nu week 16 en ...
Altijd laten testen bij de minste gedachten. Beter teveel dan te weinig!

2 jaar geleden

3x in 1.5 maand tijd nierbekkenontsteking gehad.. dit was voor de zwangerschap. Huisarts vond een controle plasje na de eerste kuur niet nodig, dus snel voor de 2e keer een ontsteking. Toen enkel tegen blaasontsteking medicatie gekregen (geen nierbekken). Dus toen kwam het voor de 3e keer weer opzetten en heb ik huilend weer gevraagd om de eerste kuur 馃槄 die langer genomen en daarna geen last meer gehad