39 Reacties

5 maanden geleden

Hier hetzelfde probleem. Wij zetten nu de leertoren tegen te eettafel en zo eet mijn zoontje staand. Dé oplossing (voor 9 van de 10 keer - ook echt niet altijd haha)

5 maanden geleden

Elke keer zodra 1 voet op het zitplankje komt zeggen we meteen ‘nee’ en trekken we dat voetje er weer af. Heel soms doet ze dat zelf al als ik nee zeg, dus ze begint het te snappen denk ik dan maar zo…

5 maanden geleden

Reactie op mamavan.1

Hier hetzelfde probleem. Wij zetten nu de leertoren tegen te eettafel en zo ...
Oh, dit is geniaal!

5 maanden geleden

Voor onze jongen is de enige manier om ’m in de stoel te houden met de riempjes vast 😅

5 maanden geleden

Wij hebben tuigje in de trip trap. Dat helpt wel hier . Anders valt hij er zo uit met zijn wiebel kontje

5 maanden geleden

Hier werken de riempjes!

5 maanden geleden

Riempjes werken het beste, onze kleine heeft zo veel meer rust!

5 maanden geleden

Gewoon een riempje. We hebben m niet zo strak. Hij kan gewoon staan maar er niet uit klimmen. Hij begon er met 7 maanden al uit te klimmen en met twee kinderen heb ik geen ogen in mn achterhoofd. Dochter wil ineens soms een boterham extra en dan moet ik toch even snel naar de vriezer kunnen lopen. Bij de oudste was ik vooral bezig met nee leren zeggen masr bij een tweede gaat dat toch heel anders. Ik moet mn aandacht verdelen. Dus bij ons is het riempje de veiligste optie.

5 maanden geleden

Hebben jullie dan allemaal de ‘officiële’ tuigjes van Triptrap, want ik vind €50 wel veel geld 😅

5 maanden geleden

Reactie op Fenke1994

Hebben jullie dan allemaal de ‘officiële’ tuigjes van Triptrap, want ik vin ...
Zou vinted in de gaten houden, ik heb het originele stokke tuigje via vinted gekocht voor € 15,-

5 maanden geleden

Reactie op Fenke1994

Nee echt niet! Ik heb even de link opgezocht van het topic waar ik een link en een ftot hoe het vast zit heb gemaakt https://community.24baby.nl/forum/peuter/universele-gordel-tripp-trapp-XwmGExm Anders is het zoveel werk hahaha

5 maanden geleden

Ik heb deze voor €12 in mijn tripptrapp, werkt perfect! Bekijk Babsana Universeel Kinderstoel Tuigje – Geschikt voor Tripp Trapp & Meer op: https://www.bol.com/nl/p/babsana-universeel-kinderstoel-tuigje-geschikt-voor-tripp-trapp-meer/9200000005535107?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp

5 maanden geleden

Vanaf het begin dat hij erin zat en probeerde te staan zeg ik “zitten op je billen”. En dan krijgt hij een hapje/slokje/positief woord als hij dat doet. Inmiddels luistert hij daar goed naar en doet dat snel.

5 maanden geleden

Reactie op Fenke1994

Wel de officiële maar tweedehands gekocht ook. Vinted, marktplaats, daar staan er regelmatig op 🤗 Hier werkt het tuigje ook het best

4 maanden geleden

Reactie op Mamaavandrie

Wel de officiële maar tweedehands gekocht ook. Vinted, marktplaats, daar st ...
Hier ook tweedehands voor 15,1

4 maanden geleden

Heel herkenbaar. Mijn zoontje ook en inderdaad gaan huilen als we hem weer laten zitten. Nog maar 2x de riempjes omgedaan, maar ook dan huilen. Helpt dat bij jullie wel? Ik lees dat het rust geeft? Aldus blijven proberen?

4 maanden geleden

Reactie op Fenke1994

Nee hoor! Gewoon Jippie’s veiligheidstuigje grijs. Gaat al drie baby’s mee.

4 maanden geleden

Wij hebben ook die riempjes van tripptrapp. Sindsdien blijft hij gewoon zitten. Probeert er ook niet meer uit te komen en hij vindt het naar mijn idee ook niet vervelend.

4 maanden geleden

Reactie op Fenke1994

Elke keer zodra 1 voet op het zitplankje komt zeggen we meteen ‘nee’ en tre ...
Zo, maar inmiddels is ze zo snel dat de in de tijd dat ik bezig ben met haar ene voetje terugzetten alweer op haar andere voetje staat 😅 Gisteren ging ik heel snel iets uit de keuken pakken en als ik 3sec later was geweest had ze sowieso op de grond gelegen. Maar als ik haar knietje vast blijf houden zodat ze het niet kan doen gaat ze uiteindelijk heel hard huilen. Ja meid, ik snap dat je het niet leuk vind maar het is voor je eigen veiligheid 😅🫠

4 maanden geleden

Wij hebben ook riempjes! Ik twijfelde ook om het aan te schaffen maar uiteindelijk gedaan en het bevalt hier heel goed! Wij hebben deze want hiervan zit de sluiting op de rug, ideaal! Die van stokke zelf krijg hij open.