11 Reacties

9 maanden geleden

Wij gebruiken de Etos luiers vanaf de geboorte (augustus) en ze bevallen mij prima! Nu maatje 3

9 maanden geleden

Ik gebruik nu maat 4 en die zijn ook prima!

9 maanden geleden

Ik zie nu een tvreclame van Etos dat ze vernieuwd zijn. AH luiers zijn ook laatst vernieuwd.. weet iemand of de Etos en AH luiers misschien gewoon hetzelfde zijn? Etos is namelijk onderdeel van Ahold Delhaize

9 maanden geleden

Ik ben ook wel benieuwd of de luiers ook anders zijn of alleen een nieuwe verpakking. Iemand al een nieuwe verpakking gehad?

9 maanden geleden

Reactie op Liennxx

Ik zie nu een tvreclame van Etos dat ze vernieuwd zijn. AH luiers zijn ook ...
Ja, niet de berenluiers maar die anderen luiers zijn hetzelfde

9 maanden geleden

Reactie op PregnantMichelle

Ja, niet de berenluiers maar die anderen luiers zijn hetzelfde
Bedoel je de AH extra droog & zacht? Ik had al de indruk dat ze hetzelfde waren inderdaad. 😅

9 maanden geleden

Jaaa zijn echt heel fijn! Nog zachter en voor hele kleintjes een poopocket zodat ze minder doorlekken aan de achterkant

9 maanden geleden

Wat is het verschil met deze Etos luiers en de Woezel en Pip luiers van de Etos?

9 maanden geleden

Reactie op Expected082024

Wat is het verschil met deze Etos luiers en de Woezel en Pip luiers van de ...
Woezel en pip luiers is het huismerk van Etos, maar die zijn nu vernieuwd en ze hebben afscheid genomen van woezel en pip 😅

9 maanden geleden

Nou ik heb me laten verleiden en alvast een pak gekocht om te testen. Hier tot nu toe mijn mening tov de oude Woezel en Pip luiers: + ze zijn veel elastischer + de kraagjes bij de beentjes zijn veel flexibeler/groter dus sluiten goed aan op de beentjes - luiers zijn dunner, nog geen ervaring met doorlekken want te kort dag - de sluitingstrips blijven minder goed plakken (dit vind ik persoonlijk erg storend) Mocht ik nog aanvullende info hebben over een paar dagen dan meld ik me weer hier 😊

9 maanden geleden

Super irritant ik heb dus nog luiers staan die ik wilde ruilen omdat ze te klein zijn… helaas 🙃