15 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb in het mumc getest op donderdag, en dinsdag had ik de uitslag al!馃槉

2 jaar geleden

Op maandag geprikt en zondag de uitslag al馃槉

2 jaar geleden

Ik heb dinsdag in maastricht geprikt en vandaag de uitslag馃槉

2 jaar geleden

Jeetje dames wat snel allemaal!! 馃槺 hopelijk hier ook snel de uitslag, hartstikke spannend馃き

2 jaar geleden

Maandag geprikt. Vanmorgen goede uitslag gehad. Via Maastricht

2 jaar geleden

Afgelopen maandag geprikt en volgens mij zei ze ook dat het naar Maastricht ging. Vanmorgen gebeld met een goede uitslag! 馃榿

2 jaar geleden

ik had dinsdag geprikt, is naar Rotterdam gegaan en vandaag al uitslag! Alles goed gelukkig

2 jaar geleden

Bij mij was op donderdagochtend geprikt en op maandag of dinsdag had ik de uitslag al. ook met neven en via Maastricht

2 jaar geleden

Woensdag geprikt in Maastricht en vanochtend de uitslag via de mail鈽猴笍

2 jaar geleden

Ik had maandag geprikt en vrijdag de uitslag

2 jaar geleden

Reactie op tessagp

Woensdag geprikt in Maastricht en vanochtend de uitslag via de mail鈽猴笍
Kreeg je de mail van de verloskundige of van het ziekenhuis? En heb je de test in het mumc zelf gehad of is het ernaar toegestuurd. Fijn nieuws die goede uitslag! 馃ス

2 jaar geleden

Reactie op lizz1996

Kreeg je de mail van de verloskundige of van het ziekenhuis? En heb je de t ...
Hee, Ik kreeg de mail doorgezet vanuit de verloskundige:) Ik heb de test in mumc zelf gedaan, dus ik weet niet of het daardoor misschien nog iets sneller was. Hopelijk krijg jij ook snel de uitslag!馃グ

2 jaar geleden

Ik heb ook de uitslag gehad via de mail en alles is goed 鈾ワ笍 ik ben afgelopen woensdag wezen prikken en vanochtend de uitslag

2 jaar geleden

Op woensdag geprikt en werd maandag gebeld met de uitslag. Dus dat viel mij heel erg mee!

2 jaar geleden

Precies een weekje later heb ik ook de uitslag, alles was goed馃グ