28 Reacties
8 maanden geleden
Hier ook niet. 7,5 maand. Bij de vorige twee kindjes duurde het twee/drie maanden voordat ik weer ongesteld werd. Dus misschien dan ook bij jou?
8 maanden geleden
Reactie op siignee
Hier ook niet maar ik geef ook nog steeds borstvoeding. M’n dochtertje is o ...
Hier hetzelfde
8 maanden geleden
Hier ook nog steeds niet! Geef nog 4x per dag borstvoeding (1x kv). Heb wel twee keer het gevoel gehad dat ik ongesteld ging worden. Opgeblazen, beetje buikpijn, meer acne. Maar bloeding blijft nog uit. Als je gestopt bent met bv dan zal het binnenkort wel weer komen! Zou me niet teveel zorgen maken. Je lichaam heeft nog wat tijd nodig om de hele hormoonhuishouding weer ‘normaal’ te krijgen.
8 maanden geleden
Hebben jullie weleens een test gedaan of je zwanger bent? Ik niet maar soms denk ik, zou ik dat eens doen? Heb soms waanideeen dat ik een kindje voel draaien, maar vind dat zo onlogisch want ik ben totaal niks misselijk geweest.
7 maanden geleden
Reactie op Suzzzy
Hoi, hoe gaat het bij jullie? Ik geef nu nog 3x per dag borstvoeding. Ben n ...
Hier zo ongeveer hetzelfde, dochtertje is 9,5 maand. Vorige week wel een keer even erge buikpijn gehad dat ik dacht misschien komt het nu, maar dat was toch niet. Ene kant mis ik het totaal niet hoor, maar wij zouden liever niet te lang wachten voor een 2e kindje (gezien onze eigen leeftijd), dus mijn cyclus mag ook wel weer een keer op gang komen.
7 maanden geleden
Hier ook nog niet. Sinds vorige week van nachtvoedingen afgestapt. Bij de vorige twee kindjes kwam mijn menstruatie na twee maanden nadat ik helemaal gestopt was. Dus ik ben heel benieuwd of dat nu weer zal zijn. Ik vind het wel prettig als ik weet waar ik aan toe ben. Verder mis ik het inderdaad ook helemaal niet.
7 maanden geleden
Hier ook nog niet ongesteld. Sinds een maand ben ik gestopt met het geven van borstvoeding. Ik heb wel veel last van buikpijn / krampen. Jij ook?
Wij willen ook graag beginnen aan de tweede, maar denk dat mijn ovulatie ook nog niet op gang is gezien de ovulatietesten.. of de piek moet nog ergens komen.
Volgens mij kun je verder ook niet iets doen om de cyclus weer op gang te krijgen.
7 maanden geleden
Ook nog steeds niet ongesteld, zoontje is bijna 10 maanden en geef nog volledig borstvoeding. Zou het wel fijn vinden om te weten dat alles weer naar behoren werkt maar verder mis in het niet 😂