Hey mommies,
Ik heb afgelopen week een situatie meegemaakt met ondertussen ex partner. Hij wilde een discussie starten, terwijl ik de baby aan het verschonen was, en dus geen behoefte had aan een discussie. Toen ik niet op hem reageerde begon hij zijn stem te verheffen en vond ik het niet meer fijn om met hem in 1 ruimte te zijn. Ik ben naar beneden gegaan en heb de babyspullen bij elkaar gepakt (terwijl hij door bleef gaan) ik wilde een rondje gaan wandelen met haar.. hij vond dat ik niet met haar weg mocht gaan en blokkeerde de uitgang, nadat ik een paar keer de deur wilde openen, duwde hij deze gelijk dicht. Ondertussen werd er geschreeuwd, dat hij mij erlangs moest laten en mij los moest laten. Ik wilde daarna naar de achterdeur lopen, waarna hij mij bij mijn arm stevig vast pakte en mij terug trok (nog steeds met de baby in mijn arm, en zijn zoon uit een andere relatie stond er ook tussen). Het geschreeuw, geduw en getrek werd erger, ondertussen stonden ook de buren voor mn deur, om te kijken of alles goed ging. Uiteindelijk ben ik weg gekomen, ik en de baby waren overstuur, de baby ademde heel snel en ik had al snel een blauwe plek op mijn arm. Ik voel me nu super schuldig naar mn baby toe. Ik heb hem ook gelijk uit huis gegooid... Nu wilt hij dus dat de baby bij hem komt slapen en ik zie dat helemaal niet zitten.. heeft iemand ervaring met omgangsregelingen en 'huiselijk geweld' (als ik ht zo mag noemen). Hij heeft uit zijn vorige relatie ookal te maken gehad met huiselijk geweld en is hier zelfs voor veroordeeld..
Help me out plsss🥹