13 Reacties
vorig jaar
Ja! Ohhh soms zak ik door mijn benen van de pijn! In de nacht is 7 keer eruit gaan om te ‘plassen’ ook heel normaal geworden. De druk is echt heel pijnlijk 😣 Ik heb morgen weer een groei echo dus ben benieuwd of hij is gaan dalen maar ik denk bijna zeker van wel! Vooral met opstaan voel je hem zo naar beneden zakken 😅 helpt paracetamol? Ik denk steeds van niet omdat het moment opnames zijn maar misschien is het toch de moeite waard om te proberen want zo nog 6 weken ‘lopen’ wordt heel zwaar!
vorig jaar
Reactie op pascallesophia
Ja! Ohhh soms zak ik door mijn benen van de pijn! In de nacht is 7 keer eru ...
Hier help paracetamol iets! Het haalt het scherpe randje eraf, maar weg is het zeker niet! Ik lig grotendeels op de bank/bank, maar als ik echt iets moet doen pak ik paracetamol.. maar ik probeer zo min mogelijk te pakken.
vorig jaar
Ohh ja dit heb ik ook en het doet soms verschrikkelijk pijn. Zelfs als ik zit of een tijd heb gerust, niks maakt een verschil. Het steekt en voelt zwaar onderin je buik. Lopen gaat amper, normaal zitten doet zelfs pijn 🙈 En zo vaak het gevoel van moeten plassen door de druk. Ze is al wel ingedaald volgens de verloskundige, dat denk ik zelf ook wel maar wat een ellende als dit nog 5 weken zo blijft. Ben nu 35 weken..
vorig jaar
Ik had dit ook en bij mij was het wel een blaasontsteking! De uitslag bij de Huisarts (door middel van een stick) was negatief. De Huisarts wilde mijn urine voor de zekerheid op kweek zetten om het uit te sluiten en uit de kweek kwam wel een blaasontsteking. Is je urine op kweek gezet?
vorig jaar
Reactie op Cnib14
Ik had dit ook en bij mij was het wel een blaasontsteking! De uitslag bij d ...
Ja het is inderdaad ook op kweek gezet. Krijg daarvan dinsdag de uitslag.
vorig jaar
Reactie op hope04
En? Kwam er iets uit? Ik heb ook steeds enorme steken en moet vet vaak plas ...
Hap bellen. Ze laten je dan gewoon komen als je zwanger bent en krijgt meteen de uitslag.
vorig jaar
Reactie op hope04
En? Kwam er iets uit? Ik heb ook steeds enorme steken en moet vet vaak plas ...
Nee kwam niks uit, waarschijnlijk komt het gewoon omdat het kindje is ingedaald. Heb er nog steeds last van 🫠