37 Reacties

2 jaar geleden

Iedere vrouw is uniek! Ik vind dat je echt een prachtige buik hebt!🤍🫶🏻

2 jaar geleden

Hoi ik heb het zelfde

2 jaar geleden

Reactie op Zwaniek

Iedere vrouw is uniek! Ik vind dat je echt een prachtige buik hebt!🤍🫶🏻
Zeker een mooie buik ik heb niet zo'n mooie

2 jaar geleden

Ik herken het. Ik ben zwanger van de 3e. Bijna 26wkn en krijg de vraag of ik al op het einde loop. Mn buik groeit nu gewoon veel sneller. Mensen moeten vooral zulke gedachtes voor zich houden het kan osn vrouwen zo onzeker maken. Je hebt een mooie buik en daar mag je trots op zijn

2 jaar geleden

Ik vind het zo raar dat mensen dat soort dingen zeggen überhaupt. Daarnaast vind ik echt dat je een prachtige buik hebt! Hoop dat je dat zelf ook ziet :) Snap dat het lastig is als mensen zulke dingen zeggen, maar je ziet er echt heel goed uit dus hoop dat je geniet van je zwangerschap en die mensen kan laten kletsen

2 jaar geleden

Het eerste dat mij opviel, is dat je echt heel mooi zwanger bent. Mensen zeggen vaak maar wat om zich een houding te geven en om maar iets te zeggen. En als je buik dan wat groter is dan normaal, krijg je dat direct te horen. Mijn buik is kleiner dan gemiddeld en daar krijg ik ook continue ongevraagd opmerkingen over. Lekker schijt aan hebben,laat andere mensen geen invloed hebben op hoe jij je voelt!

2 jaar geleden

Reactie op Gaby86

Ik vind het zo raar dat mensen dat soort dingen zeggen überhaupt. Daarnaast ...
Ja dat begrijp ik ook niet. Merk dat ik ook constant aan het googlen ben of mijn gewichtstoename wel binnen de grenzen zit. Ik ben nu 8 kilo aangekomen en dat schijnt best normaal te zijn.

2 jaar geleden

Je bent prachtig 🫶🏻

2 jaar geleden

Dank voor alle snelle en lieve reacties! Jullie hebben helemaal gelijk en ik moet er idd gewoon schijt aan hebben.

2 jaar geleden

Reactie op Lizz1

Het eerste dat mij opviel, is dat je echt heel mooi zwanger bent. Mensen z ...
Jaa mijn buik is ook kleiner! Als ik zeg hoever ik ben krijg ik vaak de opmerking : wat heb je dan nog een bescheiden buikje

2 jaar geleden

Zo'n grote buik heb je helemaal niet hoor.. Ziet er hartstikke mooi uit!! Mensen zeggen vaak maar wat om wat te zeģgen, maar ze denken er vaak echt niet bij na..

2 jaar geleden

Ik vind echt dat je een hele mooie zwangere buik hebt! 💗 Ik heb het idee dat het bijna nooit goed is. Vaak heeft iedereen wel wat te zeggen over je zwangere buik. Ik vraag me af waarom mensen denken dat het nodig is altijd commentaar erop te geven met name de standaard ‘weet je zeker dat het er geen twee zijn?’ 🙃 Mijn buik valt de ene dag bijna niet op. Dan hoor je van mensen weer dat je echt een kleine buik hebt en bijna niet zwanger lijkt. De andere dag is mijn buik wat groter (ligt ook aan de kleding) en dan krijg je weer die flauwe opmerkingen over hoe dik je wel niet begint te worden. 🤦🏻‍♀️

2 jaar geleden

Je ziet er prachtig uit!

2 jaar geleden

Ik vind je zelfs niet eens mollig en je buik is prachtig. Ik draaag met 26 weken blijkbaar volgens iedereen heel bescheiden en krijg dat ook de hele dag te horen. Terwijl ik juist inmiddels behoefte heb aan complimenten na een doodzieke start van de zwangerschap. Mensen vinden altijd maar dat ze iets moeten zeggen of vinden. Lekker negeren en die buik flaunten. 🔥

2 jaar geleden

Ik vind dat je er prachtig uit ziet

2 jaar geleden

Je bent echt heel mooi zwanger! Niet aan twijfelen door wat andere zeggen, lekker genieten van je mooie buik🫶🏻

2 jaar geleden

Reactie op labellaholandesa

Ik vind je zelfs niet eens mollig en je buik is prachtig. Ik draaag met 26 ...
Dat lijkt mij idd ook niet leuk! Hopelijk kan je nu wel genieten van je zwangerschap na zo’n nare start!

2 jaar geleden

Schat je bent prachtig! Wees echt niet onzeker, je ziet er echt schitterend uit 🥰 Hier zelf ook een grote buik, nog groter dan die van jou en slechts 1 dagje verder dan jij bent. Mensen vinden altijd wat van je buik. Bij mijn werk worden de buiken van mij en 3 collega’s continu vergeleken (we verschillen met z’n 4en maar 1 week qua datum) en ik kom er slecht van af zeg maar 😅 zelfs bij degene die wel een tweeling krijgt… Onthoud dat je een heerlijk huisje hebt om je kleine wondertje te maken en dat elk lichaam dat op haar eigen manier doet en dat het allemaal prima is 😘

2 jaar geleden

Reactie op Didiizzy

Ik vind echt dat je een hele mooie zwangere buik hebt! 💗 Ik heb het idee ...
Dit inderdaad! Ze hebben altijd wel wat...dan weer te dikke buik dan weer geen buik. Niks van aan trekken en lekker lomp terug doen! Ik vind je buik trouwe s heel normaal voor 26 weken :)

2 jaar geleden

Je buik is prachtig! Iedere buik groeit anders en iedere baby groeit anders 🩷 Ik vind het vooral knap dat mensen die er niet voor gestudeerd hebben op basis van jouw buik kunnen zeggen of hij te klein of te groot is. Bij mij is het andersom, ik ben bijna 28 weken en krijg vaak de opmerking dat mijn buik klein is. Dat maakt mij ook onzeker soms maar het belangrijkste is dat de baby het goed doet 🩷