16 Reacties
2 jaar geleden
Vanmorgen ook positief getest, de vorige maand helaas ook een vroege miskraam gehad zo rond de 5 weken. Ik hoop dat deze weken voor ons voorbij vliegen..

2 jaar geleden
Hier ook drie vroeg misgelopen zwangerschappen (tussen week 4-5) afgelopen periode en nu weer zwanger. Durfde me pas aan te melden bij geboortegroep na oploop op de test en clear blue 2-3 weken vandaag op 4+0. Durf me nog niet aan te melden bij verloskundige. Wel echo gepland over 2.5 wk maar worden lange weken inderdaad.. fingers crossed meiden dat het allemaal goed mag lopen 🍀🍀
2 jaar geleden
Hi, hier ook!
Begin oktober miskraam na 9,5 week, en nu weer zwanger. 4+4 vandaag.
Toen een hartje zien kloppen met 8 weken maar ging een week later toch mis..
Heel dankbaar en blij maar momenteel vooral onzekerheid en angst..
Ga morgen de verloskundige maar bellen.
Hopelijk nu allemaal een succesvolle zwangerschap 🍀
2 jaar geleden
Hee allemaal, ik begrijp jullie onzekerheid heel goed. Hoop echt dat het allemaal gewoon goed gaat voor jullie deze keer!
Ik zou vandaag 6 weken moeten zijn. Heb vorige week zondag flink gebloed. Rest van de week minimaal tot niets. Gisteren echter in 1x weer veel bloed verloren. Maar zonder stolsels en ook niet mega krampen ofzo (wel beetje). Hoe weet ik nu of dit foute boel is? Word hier zo onzeker van... Het is dus niet constant, maar komt met vlagen. Sorry als dit de verkeerde plek is om dit te vragen, maar ik weet het even niet meer..
2 jaar geleden
Reactie op Feliciènne
Hee allemaal, ik begrijp jullie onzekerheid heel goed. Hoop echt dat het al ...
Ik zou aan je verloskundige vragen of je een echo mag. Daar heb je met dat bloedverlies wel een indicatie voor verwacht ik. En met 6-7 weken kun je een embryootje wel zien zitten bij een vitale zwangerschap. Heb je de verloskundige al gebeld? Veel sterkte!!
2 jaar geleden
Reactie op J34
Ik zou aan je verloskundige vragen of je een echo mag. Daar heb je met dat ...
Bedankt voor de tip! Ik kan morgen om 12:00 terecht. Bloeden houdt nog steeds aan, maar het is niet zo heftig als ongesteldheid. Maar wel steeds meer. En heb geen krampen. Wat een mindfuck dit.
Jullie ook sterkte allemaal. Hopen op allemaal goeie echo’s!!🍀🍀🍀
2 jaar geleden
Reactie op Feliciènne
Bedankt voor de tip! Ik kan morgen om 12:00 terecht. Bloeden houdt nog stee ...
Ik duim vandaag!
2 jaar geleden
Dankjewel allemaal. Ik ben net weer thuis. Weet eigenlijk nog steeds niets. Ze zag wel een vruchtzakje, maar (nog) geen vruchtje. Kan echter ook zijn, omdat het nog te vroeg is… volgende week nieuwe echo. Maar goed ik moet me voorbereiden op slecht nieuws. Ik had helaas een meid in opleiding en er was geen begeleiding. Dus dat voelt extra onzeker nu.
2 jaar geleden
Ik ben gek genoeg niet zo gestrest na 3 miskramen. Ik weet dat als het foit gaat ik het toch niet kan tegenhouden dus probeer zo ontspannen mogelijk ermee om te gaan. Ik heb dan ook wek echt de hoop dat het een keer goed mag gaan. Mijn partner daarintegen is extreem bang en bezorgd.
2 jaar geleden
Goed om dit te lezen. Ik merk dat ik het toch minder leuk vond deze keer na een miskraam om zwanger te zijn omdat het wel afwachten is of het wel goed gaat. Nu heb ik weer veel last en lijkt de tweede miskraam wel een feit met bloedverlies... Ik ben bang dat het alleen maar moeilijker wordt om te genieten van een zwangerschap.