9 Reacties

2 jaar geleden

Heel herkenbaar, ik ben ook 6 weken nu. En sinds 2 dagen en kotsmisselijk, moeilijk kunnen eten. Echt heel naar. Is mijn 2e zwangerschap, bij mn zoontje had ik dit ook. En kreeg toen (wel later) medicatie tegen de misselijkheid. Gister gelijk de dokter gebeld en kreeg direct dezelfde medicatie weer.

2 jaar geleden

Bij mijn eerste was ik ook vanaf 6 weken heel misselijk. Helaas niet weggegaan tot na de bevalling met 40+5 馃槄 Ik ben toen niet naar de huisarts geweest, maar als ik het bij deze zwangerschap weer heb (nu 5 weken) ga ik dat zeker wel doen.. Heb namelijk geen tips voor je behalve uitzitten en geurtjes waarvan je extra misselijk wordt vermijden. Bij mij hielp het gek genoeg om zure snoepjes te eten haha. Maar was maar van korte duur steeds.

2 jaar geleden

Heyy, heel herkenbaar. Ben nu 6+5 weken en ken niks meer binnenhouden.. een slok water komt er meteen al weer uit.. ken niks eten. Gemberthee hou ik iets langer binnen en lijkt voor even te helpen, maar dit is er ook redelijk snel weer uit. Ik kijk het nog even aan en neem anders contact op met de huisarts voor eventuele medicatie, want dit is zo ook niet te doen

2 jaar geleden

Ja hier ook met 5+4 en sinds gisteren misselijk in de nacht en ochtenden

2 jaar geleden

Bij 3 zwangerschappen lag ik al bij week 4/5 in het ziekenhuis vanwege overgeven. Niks binnen houden en veel overgeven kan uitdroging veroorzaken. Zeker even langs de huisarts gaan. Nu 5 weken en 3 dagen zwanger. Nog geen misselijkheid. Ik hoop dat het zo blijft.

2 jaar geleden

Ik heb sinds gisteravond zo een polsbandje tegen misselijkheid om en het werkt echt! Hele nacht niet misselijk geweest, waar ik normaal 2-3x wakker wordt en crackers moet eten om weer verder te kunnen slapen. Misschien een tip voor dames die misselijkheid ook niet meer trekkken

2 jaar geleden

Reactie op OzzAk

Ik heb sinds gisteravond zo een polsbandje tegen misselijkheid om en het we ...
Waar heb je dit polsbandje gekocht? En van welk merk?

2 jaar geleden

Reactie op GloriannMerto

Waar heb je dit polsbandje gekocht? En van welk merk?
Ik heb van het merk sea band mama, maar als je op Google zoekt naar polsband tegen misselijkheid krijg je meer varianten. Na een aantal dagen gebruik merk ik soms wel lichte misselijkheid, maar dat is echt als ik lege maag heb. Maar het maakt het wel stuk minder. Ik draag het alleen in de nacht omdat ik er dan meeste last van heb, overdag doe ik het af. Dit doe ik omdat je na een aantal uren wel pijnlijke polsen krijgt, omdat het constant op dezelfde plek drukt.

2 jaar geleden

Ik ben nog niet misselijk nu, maar ik zit er gewoon op te wachten tot het komt 馃檲 ik ben 5+1 weken nu, dus het kan er zo maar inknallen