7 Reacties

4 maanden geleden

Ik heb m'n hele bed uit elkaar gehaald en lig ook met het matras op de grond nu. Het is maar tijdelijk. M'n zoontje kan ook al zelf van de bank dus ik denk dat het niet lang meer gaat duren. Anders een ander matras langs het bed leggen zodat ze zacht valt?

4 maanden geleden

Matras op grond en gigantisch voedingskussen, van Ella

4 maanden geleden

Deze is echt fijn en leg ik om haar heen als ik niet bij dr lig.

4 maanden geleden

Ik heb met onze oudste een tijdje zo'n hekje gehad dat je onder het matras stopt. Het lag niet zo lekker, omdat het bij mij niet paste onder het matras+topmatras, dus lag het alleen onder het topmatras. Maar het werkte wel. Het hekje is later bij hem in z'n eigen bed gegaan, toen ie daar nog regelmatig uitrolde (zo'n bed laag bij de grond). Op dit moment ligt de kleinste man vaak in de ochtend nog bij ons in bed. Ik heb de cosleeper er nog naast staan zodat ie eventueel daar in zou kunnen rollen als het misgaat. En verder ook een voedingskussen in gebruik, dat leg ik ook om hem heen

4 maanden geleden

Kan het bed niet aan 1 kant tegen de muur?

4 maanden geleden

Dit soort dingen is eigenlijk niet veilig, al heb ik me er ook schuldig aan gemaakt. Ik volg nu happycosleeper op instagram, heel veel informatie over veilig samen slapen! Wij gaan nu over op een vloerbed waar ik bij kan liggen. Daarvoor in ons bed met cosleeper er nog naast

4 maanden geleden

heb met mijn oudste nu 5 samen geslapen met een bedhekje(safety first)(hij slaapt nu gewoon in z'n stapelbed) maar met de jongste slapen we ook gewoon samen en heb dat hekje weer. gaat helemaal prima hoor :) wij zijn niet anders gewend.