12 Reacties
10 dagen geleden
Gelijk een goed gevoel, als ik geen goed gevoel zou hebben, had ik het niet gedaan.
Wel wennen aan het idee om mijn kindje weg te gaan brengen
10 dagen geleden
Ik ben heel benieuwd volgende week donderdag is haar wen dag en in januari start ze 🙈. Ze slaapt slecht en word dan erg huilerig/hangerig en zit nu in slaapregressie/sprong 4 dus ik hoop dat ze daar wel aandacht aan besteden, dat is mijn enige zorg
10 dagen geleden
Meteen goed gevoel maar wegbrengen vind ik toch altijd een dingetje. Onze oudste is nu drie en bij hem vind ik dat met vlagen ook nog moeilijk hoor, als hij even niet zo lekker in zijn vel zit bijvoorbeeld. Dan wil ik hem eigenlijk alleen maar tegen me aan plakken dus hoe fijn de opvang ook is geen enkele andere plek ‘voldoet’ dan ;)
10 dagen geleden
Reactie op Momof2cats
Ik ben heel benieuwd volgende week donderdag is haar wen dag en in januari ...
Oh dat maakt het ook spannend idd! Mag je zelf ook bij de wendag zijn ?
10 dagen geleden
Reactie op Bellenblaas
Oh dat maakt het ook spannend idd! Mag je zelf ook bij de wendag zijn ?
Ja gelukkig mag ik erbij zijn en zijn het maar 3 uurtjes! Dus ben heel benieuwd
10 dagen geleden
Onze dochter gaat naar een gastouder, gelijk een heel goed gevoel gehad toen we voor het eerst een gesprek hadden. Wegbrengen zal ik wel moeilijk vinden, maar gelukkig hebben we een makkelijke baby dus dat komt vast goed 🥰
10 dagen geleden
Had er gelijk een goed gevoel bij. Deze week is ze voor het eerst een halve dag gaan wennen en dat is gelukkig heel goed gegaan. Ze moest even wennen (lees: huilen) toen we weg gingen bij de opvang, maar ze trok vrij snel bij en heeft een goede middag gehad en lekker geslapen, gedronken en gespeeld. Toen we haar ophaalden zag ze er rustig en tevreden uit, dus dat gaf ons meteen een goed gevoel.
10 dagen geleden
Reactie op Momof2cats
Ik ben heel benieuwd volgende week donderdag is haar wen dag en in januari ...
Ons zoontje momenteel ook, is vorige week gestart (bij de wendagen mocht ik niet zien, alleen wegbrengen) en op de opvang slaapt hij verbazingwekkend wel goed en ook zonder huilen valt hij zelf in slaap. Wij waren verbaasd. Nu sinds eergisteren lukt het thuis ook. Dus er is hoop ✌🏼😝
10 dagen geleden
Reactie op lisamariex
Ons zoontje momenteel ook, is vorige week gestart (bij de wendagen mocht ik ...
Wat super fijn!!!
10 dagen geleden
Heel goed gevoel, maar dat komt ook omdat mijn andere twee kids altijd met plezier heen gingen en gaan. Lieve en betrokken leidsters hebben wij ☺️