8 Reacties
4 maanden geleden
https://www.prenatal.nl/eten-en-drinken/borstkolven/medela-siliconen-moedermelkcollector-5573238.html?hic_camp=google_ads:19716166214:150190225910:649040005867&kwd=&gad_source=1&gclid=CjwKCAjw_Na1BhAlEiwAM-dm7HydyQxKr100X9owVKCZlUJzzn7wuVrDNmetmkLldT0nICYhRejlhBoCI9gQAvD_BwE
Deze!
4 maanden geleden
Ik heb veel positieve verhalen gehoord over de medela lekschalen, heb ze zelf aangeschaft om dit keer te proberen. De Haakaa had ik vorige keer, werkte wel echt. In gezelschap niet prettig.. hoop dat de lekschalen goed werken ☺️
4 maanden geleden
Reactie op Meisje_mama
Ik heb veel positieve verhalen gehoord over de medela lekschalen, heb ze ze ...
Ik ben ondertussen bevallen en geef borstvoeding. De lekschalen van medela vind ik erg fijn. Tijdens de voeding doe ik de lekschaal tussen mijn andere borst en de bh. Vangt goed op, lekt niet door en is makkelijk af te gieten. Heeel blij mee!
7 dagen geleden
Ik heb deze al eerder gepost. Maar nu inmiddels bijna 4 maanden in gebruik. Ik ben er mega enthousiast over! Zoals je kan zien net gevoed. En weer ongeveer 50ml opgevangen.
❤️Geen lekkende borsten meer. Elke druppel vang je op.
❤️Past perfect in je bh.
❤️En zelfs liggend te gebruiken door schuin op je borst te plaatsen.
Snachts en overdag draag ik een kolfbh zonder beugels. Zodat de elvie makkelijk blijft zitten. Hier ga je geen spijt van krijgen! En kost gemiddeld maar 40,-
Ik heb er zelf 2 gekocht… dat vind ik makkelijk voor snachts. Dan hoef ik de melk niet meteen in een flesje te gieten. En kan ik meteen doorslapen.