18 Reacties

2 jaar geleden

Men raadt contact- en vechtsporten af. Zolang je scherp bent op dat je niet tegen iemand aan botst of valt oid denk ik dat padel dus gewoon kan. Hoe groter je kindje wordt, hoe meer risico je loopt uiteindelijk. En gewoon lekker doen wat nog goed voelt!

2 jaar geleden

Padel is indd een relatief nieuwe sport. Heb je al gezocht op squash of tennis? Ik heb zelf geen ervaring met padel, maar tennis zelf twee a drie keer per week. Zolang je naar je lichaam luistert en goed oplet kun je blijven tennissen. Ik vermoed dat hetzelfde geldt voor padel.

2 jaar geleden

Reactie op ImkeZ94

Men raadt contact- en vechtsporten af. Zolang je scherp bent op dat je niet ...
Ja klopt! Er zijn ook veel verschillende meningen over bewegingen omhoog, zoals springen. Dat is een beweging die ook weleens voorkomt bij padel. Kijk het gewoon aan!

2 jaar geleden

Reactie op jacq53

Padel is indd een relatief nieuwe sport. Heb je al gezocht op squash of ten ...
Squash raden ze af, sommige websites tennis ook, wat ik gek vind. Juist super beheerst en goede grote bewegingen. Hoe ver ben jij? Gaat het nog allemaal lekker? Fijn te lezen

2 jaar geleden

Hey! Ik heb tijdens mijn vorige zwangerschap padel gespeeld tot 18 weken. Het is juist goed om te bewegen en zolang jij je goed voelt, vooral lekker doen! Ik vond het na 18 weken een beetje een eng idee dat er een bal hard tegen mijn buik aan kon komen😅 vanaf toen ipv padel naar de sportschool gegaan!

2 jaar geleden

Reactie op Fleur0523

Hey! Ik heb tijdens mijn vorige zwangerschap padel gespeeld tot 18 weken. H ...
Fijn je reactie te lezen Fleur!! En je kreeg ook geen last door sprint en spring bewegingen? Ja ik ga absoluut door met sporten, is echt onderdeel van mij. Maakte me daar een beetje druk om of het zou gaan maar gaat gelukkig prima (met iets meer rust tussendoor haha)

2 jaar geleden

Het mag! Ik ben juist gaan padellen in eerdere zwangerschappen, omdat je dit mag blijven doen. Alleen je hartslag in de gaten houden en dan mag je door tot je zelf kan. :)

2 jaar geleden

Reactie op wendiependie

Het mag! Ik ben juist gaan padellen in eerdere zwangerschappen, omdat je di ...
Yesssss! Zo fijn. Ging het bij jou lekker? Tot wanneer heb je padel gespeeld?

2 jaar geleden

Reactie op Louuuu89

Yesssss! Zo fijn. Ging het bij jou lekker? Tot wanneer heb je padel gespeel ...
Tot mijn bevalling, helaas te vroeg met 24 weken. En nu weer lekker bezig, maar nu ‘pas’ 11.

2 jaar geleden

Reactie op Louuuu89

Fijn je reactie te lezen Fleur!! En je kreeg ook geen last door sprint en s ...
Nee, maar automatisch doe je wel iets rustiger aan haha! Lekker doen, fijne zwangerschap gewenst❤️

2 jaar geleden

Ik stond tijdens de vorige zwangerschap nog met 29 weken voor het laatst op de baan. Toen was het wel echt te zwaar en was dat de laatste keer. De keren ervoor merkte ik vooral dat je rekening moet houden met hoe je bukt als je de bal opraapt. Ik bukte eerst zeg maar naar de zijkant, maar daar kreeg ik veel last van. Als je squattend bukt heb je daar minder last van. Ik denk dat je wel goed aan je lijf zult voelen hoe lang je ermee door kunt blijven gaan.

2 jaar geleden

Ik tennis ook nog steeds en sport daarnaast. Ik blijf het doen tot het niet gaat. Sporten blijf ik zeker doen en tennis zo lang mogelijk.

vorig jaar

Benieuwd hoe lang je het nig hebt volgehouden? Zit nu met de zelfde vraag in week 9.

vorig jaar

Hooi! Goed je lichaam aanvoelen is het belangrijkst. Mijn laatste potje was met 29 weken.

vorig jaar

Reactie op Bammie13

Benieuwd hoe lang je het nig hebt volgehouden? Zit nu met de zelfde vraag i ...
Geen padel maar heb tenniscompetitie gespeeld tot week 30 en vrijspelen tot week 32 waarbij ik gewoon niet meer op alles rende 😬 toen gestopt maar niet per se door klachten, vooral doordat ik zelf vond dat ik te sloom werd.

vorig jaar

Reactie op C-24Baby

Geen padel maar heb tenniscompetitie gespeeld tot week 30 en vrijspelen tot ...
Zo herkenbaar. Ik ben precies op hetzelfde moment gestopt. Ik werd ook te sloom en ook wel iets buiten adem 😀. Wel jammer want ik voelde me verder heel goed.

vorig jaar

Ik heb gewoon padel gespeeld tot 22 weken. Je moet niet te actief springen dan moet het goed komen