18 Reacties

2 jaar geleden

Men raadt contact- en vechtsporten af. Zolang je scherp bent op dat je niet tegen iemand aan botst of valt oid denk ik dat padel dus gewoon kan. Hoe groter je kindje wordt, hoe meer risico je loopt uiteindelijk. En gewoon lekker doen wat nog goed voelt!

2 jaar geleden

Padel is indd een relatief nieuwe sport. Heb je al gezocht op squash of tennis? Ik heb zelf geen ervaring met padel, maar tennis zelf twee a drie keer per week. Zolang je naar je lichaam luistert en goed oplet kun je blijven tennissen. Ik vermoed dat hetzelfde geldt voor padel.

2 jaar geleden

Reactie op ImkeZ94

Men raadt contact- en vechtsporten af. Zolang je scherp bent op dat je niet ...
Ja klopt! Er zijn ook veel verschillende meningen over bewegingen omhoog, zoals springen. Dat is een beweging die ook weleens voorkomt bij padel. Kijk het gewoon aan!

2 jaar geleden

Reactie op jacq53

Padel is indd een relatief nieuwe sport. Heb je al gezocht op squash of ten ...
Squash raden ze af, sommige websites tennis ook, wat ik gek vind. Juist super beheerst en goede grote bewegingen. Hoe ver ben jij? Gaat het nog allemaal lekker? Fijn te lezen

2 jaar geleden

Hey! Ik heb tijdens mijn vorige zwangerschap padel gespeeld tot 18 weken. Het is juist goed om te bewegen en zolang jij je goed voelt, vooral lekker doen! Ik vond het na 18 weken een beetje een eng idee dat er een bal hard tegen mijn buik aan kon komen😅 vanaf toen ipv padel naar de sportschool gegaan!

2 jaar geleden

Reactie op Fleur0523

Hey! Ik heb tijdens mijn vorige zwangerschap padel gespeeld tot 18 weken. H ...
Fijn je reactie te lezen Fleur!! En je kreeg ook geen last door sprint en spring bewegingen? Ja ik ga absoluut door met sporten, is echt onderdeel van mij. Maakte me daar een beetje druk om of het zou gaan maar gaat gelukkig prima (met iets meer rust tussendoor haha)

2 jaar geleden