16 Reacties
vorig jaar
Hi, wij gebruiken maat 0 van kruidvat eigen merk. Zijn prima luiers en niet duur.
vorig jaar
Fijn dat jullie ze gevonden hebben. Zou niet te veel van die pakken 0 aanschaffen. Onze kraamzorg gaf aan dat op een gegeven moment ze niet groot genoeg meer zijn om de poep en plas binnen te houden en op te vangen. Dus wel qua maat voor de billetjes maar niet meer voor wat ze produceren. 馃槈
vorig jaar
Reactie op J34
Ik bestel luiers altijd online (in aanbiedingen) en dan is het wel snel bin ...
Dat was ik ook zeker van plan! Het is vooral dat het heel onverwachts kwam. Mevrouw was 42 centimeter bij de geboorte en woog maar 2210 gram. Desondanks mochten we wel direct de volgende dag naar huis, dus het is even aanpassen hahaha. Alle prematuur kleding is haar nog te groot en zelfs de maat 0 luiers zwemt ze momenteel in馃檲
vorig jaar
Reactie op VicB
Dat was ik ook zeker van plan! Het is vooral dat het heel onverwachts kwam. ...
Aach wat een klein maar fijn poppetje, gefeliciteerd 鈾ワ笍 gelukkig zijn de luiers gevonden en kun je verder aanvullen. Ik had ook een klein dochtertje. Petit bateau rompers en kleertjes vallen erg klein :) hema maat 44 is bijv groter dan petit bateau maat 54 (franse kleinste maat).
vorig jaar
Allereerst gefeliciteerd met jullie kleine meisje! Oh wat gek, heeft hij ook aan een van de medewerkers gevraagd of er niet toevallig nog wat achter lag? Hier in de Kruidvat nog heel veel maat 0 (toevallig net gekocht omdat wij komende dagen ook weer een kleintje verwachten). Ze zijn nu 2+2 gratis zelfs. Onze eerste heeft wel 2 maanden in maat 0 gezeten ook al was ze te laat geboren. Ze was exact 500 gram zwaarder dan jullie kindje (2710 gram en 44 cm). Dus ik denk dat je best wel wat kan inslaan. Als de pakken dicht blijven mag je ze ruilen voor een grotere maat mocht dat t.z.t. nodig zijn. Je zou ook Kruidvat Pure & Soft maat 1 kunnen kopen (2-5 kg) hebben wij ook wel eens gedaan. Maar maat 0 van de normale Kruidvat luier is tot 3 kg dus zal beter aansluiten.
vorig jaar
Wij hebben ze voor de eerste dagen meegekregen uit het ziekenhuis zodat we ze online konden bestellen! Vandaag besteld en de dag erna in huis 馃槉