18 Reacties
9 maanden geleden
Wij geven biobim haverpap! In de ochtend in een bakje en als we het in de avond geven via de papfles. Maar geven het niet dagelijks
9 maanden geleden
Ik heb het nog niet gebruikt. Zat volgens mij bij de etos tas op de Negenmaandenbeurs 🙈 dus was ook benieuwd..
9 maanden geleden
Ik geef zelf de haverpap van biobim. Ik geef haar 1 flesje per dag, vaak voor het slapen gaan. Niet zodat ze dan vol is, maar omdat ze het erg lekker vind en er zitten veel vezels in dus het helpt haar met poepen 😊. Ik geef 2 eetlepels in de fles van 180+6.
9 maanden geleden
Wij gebruiken de lichte granen pap van kruidvat. Helaas zitten in de nestle teveel toegevoegde suikers…
9 maanden geleden
Reactie op Cosiness
Sorry misschien gekke vraag, maar hoe geef je dit in een bakje? 🙈 Qua ver ...
Op de verpakking stond water (of heb niet goed gelezen). Gisteren voor het eerst geprobeerd en ons zoontje heeft super goed geslapen! 4 uur, bijna 4 uur, 2 uur (half 7 wakker) tussendoor wil hij drinken 's nachts (borstvoeding)
9 maanden geleden
Ons zoontje heeft super snel last van krampjes en harde ontlasting. Welke pap raden jullie dan aan?
9 maanden geleden
Wij doen het in een bakje en geven het met de lepel. De fijne granen van Olvarit. Dit doen we in de ochtend en mengen dit met moedermelk… Ze vindt het heerlijk.
9 maanden geleden
Reactie op Cosiness
Thanks! En hoe en wanneer heb je dit gegeven? 's avonds in een flesje of?
Meneer had ineens veel honger. Dus 17.30 na zijn groentehapje dit nog gegeven in een bak, met een lepeltje. Fles pakt meneer niet. Dan wil hij aan de borst. Dus hier geef ik het met een lepel. Hij snakt er enorm naar!