17 Reacties
3 dagen geleden
Qua badproducten gebruik ik weleda welterustenbad en cremebad.
Voor de huid poppy love body oil, sheabutter, frambozenzalf en abrikozenzalf. Vooral de eczeem plekjes smeer ik goed in met een product met sheabutter van puurgelukstore.
3 dagen geleden
Wij lopen voor onze oudste bij de dermatoloog en de eczeem verpleegkundige en dit wordt vanuit hen aangeraden.
3 dagen geleden
Reactie op Anoniem_MM
Wij lopen voor onze oudste bij de dermatoloog en de eczeem verpleegkundige ...
Wij gebruiken Fagron licht vettende badolie. Eucerin staat op de verpakking vanaf 3 jaar.
3 dagen geleden
Weleda kan volgens mij ook. Anders lekker havermout in een washandje doen. Wij gebruiken denk 1x in de maand zeep voor onze kinderen of sld ze echt heeeeeel vies zijn.
3 dagen geleden
DerMel honingzalf werkt fantastisch tegen eczeem, is op natuurlijke basis en geschikt voor baby's. Verder gebruik ik producten van Incia, ook een aanrader. Tip: check ingrediënten als je twijfelt op incidecoder.com. 'icky' wil je zoveel mogelijk vermijden, 'goodie' is dus nuttig/zuiver. Weleda is wisselend in hoe puur de ingrediënten zijn, evenals naif en andere bekende 'zogenaamd natuurlijke' productlijnen.
3 dagen geleden
Reactie op tinkNL
Naif
Oeh, op een eczeem huid zou ik dit niet doen. Wij hebben een zoontje met ernstig eczeem en naif heeft t extreem verergerd en werd ook echt afgeraden.
Koelzalf zónder rozenolie
La roche posay
Balneum olie voor in bad
Ik hoor goeie verhalen over tinytodds
En bij echt ernstig eczeem; zou ik het toch echt de kop in drukken met hormoonzalf… om op latere leeftijd allergieën te voorkomen.