17 Reacties

3 dagen geleden

Wij gebruiken de baby shampoo, douchegel en huidolie van Neutral. De babykleertjes wassen we ook met Neutral wasmiddel. Dit is allemaal parfumvrij en kleurstofvrij.

3 dagen geleden

Qua badproducten gebruik ik weleda welterustenbad en cremebad. Voor de huid poppy love body oil, sheabutter, frambozenzalf en abrikozenzalf. Vooral de eczeem plekjes smeer ik goed in met een product met sheabutter van puurgelukstore.

3 dagen geleden

Ik ben fan van Dr Leenarts qua cremes etc. Als we haar in bad doen (2x per week) gebruik ik Weleda.

3 dagen geleden

Ik gebruik de lijn van incia. Zij hebben ook wasmiddel. Ben je recent begonnen met hapjes?

3 dagen geleden

Wij lopen voor onze oudste bij de dermatoloog en de eczeem verpleegkundige en dit wordt vanuit hen aangeraden.

3 dagen geleden

Reactie op Anoniem_MM

Wij lopen voor onze oudste bij de dermatoloog en de eczeem verpleegkundige ...
Wij gebruiken Fagron licht vettende badolie. Eucerin staat op de verpakking vanaf 3 jaar.

3 dagen geleden

Aleppo zeep kan ook helpen bij eczeem. Daarna insmeren met een shea butter, olie of frambozenzalf

3 dagen geleden

Reactie op Femke142

Wij gebruiken de baby shampoo, douchegel en huidolie van Neutral. De babykl ...
Wij ook neutral! Zit sowieso niks in. Het ruikt ook niet lekker verder maar dat is logisch zonder parfum. Mijn baby ruikt lekker naar baby🥰

3 dagen geleden

Weleda kan volgens mij ook. Anders lekker havermout in een washandje doen. Wij gebruiken denk 1x in de maand zeep voor onze kinderen of sld ze echt heeeeeel vies zijn.

3 dagen geleden

Naif

3 dagen geleden

Sheabutter, frambozenzalf en mangozalf van Zilte Zusjes! Lifesaver hier thuis

3 dagen geleden