9 Reacties

5 dagen geleden

Wat een leuk topic! Mijn vriend is ook super met mij en de kleine! Hij werkt in de ploegendienst waardoor hij vaak pas wat later op de dag begint. Dus hij pakt bijna altijd de nachten waardoor ik fit op werk kan zijn! 🩷. Sowieso is hij dol op de kleine!

5 dagen geleden

Wat een leuk topic! Mijn man is al een paar keer als verrassing in de ochtend naar huis gekomen zodat ik even tijd voor mezelf had toen ik er doorheen zat! 🥹 En hij doet vaak de fles s’nachts en zet stiekem mijn wekker uit of pakt de kleine al voordat ik er wakker van word. ❤️

5 dagen geleden

Mijn vriend is de beste ben mega trots op hem. Hoe die is met onze lieve dochter. De hulp die hij altijd aanbied. En alle lasten die hij van me ontneemt ❤️

5 dagen geleden

Wat een super leuk topic! Ik had vooraf niet durven dromen dat mn partner het zo goed zou doen. Hij is echt een natuurtalent en is zó lief voor onze dochter. Ook voor mij trouwens, ondanks alle hormonen 🫠. Laatst zei ik dat ik onze dochter zo lief vond en toen zei die "dat heeft ze van jou" 🥺 Ja deze man doe ik natuurlijk nooit meer weg

4 dagen geleden

Hier een onwijs leuke papa, maakt veel grapjes met de oudste en is heel lief voor de jongste. Daarbij ook nog is zorgzaam voor mij en doet veel in het huishouden. Echt een topper, want ondanks dat ik mijn frustraties op hem soms afreageer kunnen we daar goed over praten. En hij maakt me vaak aan het lachen (de kids ook 😉)

4 dagen geleden

Ik kan me echt zwaar irriteren aan mijn partner, maar daarom even heel blij met dit topic om alles in perspectief te zetten. Want eigenlijk doet hij het fantastisch als papa van onze twee zoontjes. Wat ik misschien nog het meest waardeer, is dat hij de jongste beneden houdt tot ongeveer 00:00 zodat ik van 21:00 tot 00:00 even ongestoord kan slapen voordat ik de 2 of 3 nachtvoedingen moet geven en mijn slaap dus veel gefragmenteerder wordt. En als ik het vroeg in de ochtend echt niet meer trek, pakt hij ons zoontje altijd even over. Echt zo lief, want ik heb nog verlof en hij is alweer wat maandjes aan het werk. ❤️ Verder is hij gewoon sowieso mega behulpzaam en een ontzettend leuke papa.

4 dagen geleden

As we z

3 dagen geleden

Aaah ja! Goed dit, ook om zelf even alles op een rijtje te zetten. Ik neem eigenlijk zo goed als alle zorg voor de baby op me en dit valt me vaak zwaar en ik raak snel geïrriteerd naar mijn partner omdat ik vind dat hij het nu makkelijk heeft 🫣🤪 Maar hij is zo lief voor mij, kookt elke avond een lekkere maaltijd, maakt 's ochtends een ontbijt voor me, vertelt me vaak hoe trots hij op me is en koopt regelmatig heerlijke bonbons voor me 🥺

3 dagen geleden

Mijn partner heeft me een dagje sauna met alles erop en eraan kado gegeven. Niet alleen kado maar ook de datum gepland, een vriendin geregeld die mee kon en zelf vrij genomen zodat hij thuis was voor de 3 kinderen. Zo lief! En waarom? Omdat je het zo verdiend. Moest er helemaal van huilen.