18 Reacties
vorige week
Ik had dit ook plots. Blijkt dat mijn zoontje spruw heeft, en ik dus ook op m鈥檔 borsten.
Niet echt een bemoedigend bericht misschien, maar het kan van alles zijn. Een zwangerschap ook maar daar kom je alleen achter door een test te doen . De ene heeft wel symptomen en de andere niet of laat.
vorige week
Reactie op Fenke1994
Wat doet er precies zeer? De tepel of de borst zelf, alleen bij drinken of ...
De tepel! Vooral heel erg bij voeden maar ook gevoelig bij aanraking
vorige week
Reactie op Nobe21
Ik had dit ook plots. Blijkt dat mijn zoontje spruw heeft, en ik dus ook op ...
Oh dat is wel een goede bedankt dat je dat benoemd, had ik nog niet aan gedacht als mogelijkheid!
vorige week
Reactie op ND93
Ik heb dit gehad toen ik onze oudste nog voedde en zwanger bleek. Wel in co ...
Ok茅 hieronder noemde ook net iemand spruw dus daar ga ik zeker even naar kijken! Deden bij jou beiden kanten evenveel zeer? En was dit ook al zo vroeg in de zwangerschap?
vorige week
Reactie op Inge Gomez - Kooi
De tepel! Vooral heel erg bij voeden maar ook gevoelig bij aanraking
Een tepelkloofje zou dan wellicht ook kunnen, alhoewel ik niet weet hoe veel dat voorkomt nadat je ook al heel lang voedt. Misschien minder goede aanhap door tandjes, waardoor dat dan toch nog komt? Toen ik dat had deed het bij de lichtste aanraking al heel erg pijn, een stekende pijn. Extra smeren met lanoline zou dan kunnen helpen, maar ik heb ook gelezen dat kokosolie bij spruw kan helpen en dat verzorgt ook dus dat kan sowieso geen kwaad lijkt me.
vorige week
Reactie op Fenke1994
Een tepelkloofje zou dan wellicht ook kunnen, alhoewel ik niet weet hoe vee ...
Tepel kloofjes heb ik ook eerder gehad maar ik vind het toch anders voelen, en ik zie ook niks anders aan de tepel verder, alles ziet er normaal uit. Wat ik zo lees over spruw zou dat vaak ook verkleuring moeten geven en stekende pijn tussen voedingen, dat herken ik ook niet. Bij mijn eerste zwangerschap had ik ook ontzettend gevoelige tepels, daar doet dit mij toch het meeste aan denken. Maar toen gaf ik natuurlijk nog geen borstvoeding en dat was wel aan beide kanten hetzelfde qua gevoeligheid. Toch maar even een paar dagen afwachten I guess 馃ぃ
Kokosolie is overigens wel een goede dat ga ik zeker proberen! Ontzettend bedankt voor het meedenken
vorige week
Reactie op Fenke1994
Hopelijk gaat de pijn snel over en fingers crossed voor jullie dat je zwang ...
Zou absoluut welkom zijn maar zou het ook niet erg vinden als het nog even op zich laat wachten haha. Wil wel heel graag nog een derde!
4 dagen geleden
Reactie op ND93
Het begon met 1 kant maar al snel volgde de andere kant ook. Dit was voor m ...
Bedankt voor je reactie! Ik ga vandaag of morgen ook maar even een test scoren denk ik, want de menstruatie is ook nog steeds uit.
4 dagen geleden
Reactie op Fenke1994
Spannend! Hoeveel dagen geleden had je jouw menstruatie verwacht dan?
Tussen eergisteren en vandaag, mijn cyclus schommelt best wel wat! Ga vandaag in ieder geval nog afwachten!
Onze andere 2 kinderen zijn ook beiden met een ongeplande zwangerschap begonnen (de eerste zelfs m茅t gebruik van de pil), dus wat dat betreft zou het zeker mogelijk zijn 馃槄
2 dagen geleden
Tussen eergisteren en vandaag, mijn cyclus schommelt best wel wat! Ga vanda ...
Ik ben gewoon heel erg nieuwsgierig haha heb je al getest?馃榿
2 dagen geleden
Reactie op Rochelle1995
Ik ben gewoon heel erg nieuwsgierig haha heb je al getest?馃榿
Haha niet meer getest, de menstruatie is 2 dagen later toch nog gestart! Vreemd allemaal, maar de pijn is ook weg 馃檶馃徎
gisteren
Haha niet meer getest, de menstruatie is 2 dagen later toch nog gestart! Vr ...
Haha het vrouwelijk lichaam blijft bijzonder!馃榿