28 Reacties
12 dagen geleden
Reactie op Fenke1994
Groot genoege luier en rompertje niet te strak!
Hier werkt ossengal trouw ...
Ja ossengal werkt inderdaad soms heel goed. Gooi zeker niet alle rompers weg hoor, behalve als het tot aan de nek is en ik die mega vlekken er gewoon écht niet meer uit krijg na wassen en poetsen met ossengal.
12 dagen geleden
Herkenbaar verhaal! Ik spray rompers in met ossengalzeep en laat het in een emmer koud water weken tot ik ga wassen of ik was het direct. Tot nu toe gaat het er altijd uit! Daarnaast ben ik erachter gekomen dat als hij zit, de luier op zijn rug niet volledig aansluit (hoe strak ik de luier ook doe). Vandaag heb ik met mijn hand de luier tegengehouden op zijn rug tijdens het poepen en er kwam niets bovenuit :).
12 dagen geleden
Reactie op Saritd
Herkenbaar verhaal! Ik spray rompers in met ossengalzeep en laat het in een ...
Oh wat goed! En wist niet dat ze ossengal ook als spray hebben, ik ga altijd met een stuk zeep te werk maar dit lijkt me ideaal!
12 dagen geleden
Tipje: de bovenste rand van de achterkant van de luier naar binnen vouwen! Zo ontstaat er een “vakje” en kan er geen poep via de rug omhoog. Pampers hebben deze standaard ingebouwd (de premium protection en baby-dry varianten dan) en daarom zweer ik bij pampers. Ze zijn alleen duur dus het bovenstaande is een goede oplossing!
12 dagen geleden
Reactie op melis-19
Wasbaar overbroekje er overheen?
Heb je daar misschien een link van?