Ik heb hem gekocht maar nog niks van gebruikt (ben ook nog niet bevallen 😊). Ziet er allemaal wel echt super fijn uit. Ik vind het vooral fijn dat ik alles in een koop kon kopen en dat ik nu “alles” in huis heb mocht ik het nodig hebben.
Ik koop gewoon dingen los. Heb een mandje op de badkamer staan met een peri bottle ( kan je goedkoop kolen via shein of ali) en vochtig toiletpapier en mn kraamverband
Ik twijfelde om deze te kopen, maar na navraag bij mijn bevallen vriendinnen besloten om het niet te doen. Zij vonden het te duur en het merendeel onzin of anders op te lossen. Dus vandaar mijn keuze om het niet te doen. Ik heb wel die peribottle besteld want daar waren ze wel enthousiast over (hoewel sommigen ook zeiden dat een spa fles ook wonderen deed, haha)
Heb dit ook gedaan. Gekeken wat er in zat en alles wat ik wilde gekocht. Da ...
Dit inderdaad! Zitten ook maar 2 icepacks in bijvoorbeeld, had er met de warmte van afgelopen week echt wel meer nodig om continu te kunnen koelen, dus gewoon bij de Kruidvat gekocht.
Ik heb de combi peribottle en de cool/warmte packs besteld.
Ik vind die packs echt ideaal! Nu gebruik ik ze warm om mn borsten op te warmen om alvast te kolven. En straks kan ik ze gekoeld gebruiken als kraamverband. Waarschijnlijk ga ik ook nog de borstcompressen bestellen
Ik heb zelf alleen een peri bottle gekocht, en die vond ik wel echt heel fijn. Verder niets speciaals aangeschaft voor de kraamweek en ik heb ook niets gemist voor mijn gevoel. Dus ik zou er niet teveel geld aan uitgeven.