Ik heb nu al 2x deze week een raar gevoel in hoofd.
In mn hoofd voelt het alsof ik super opgejaagd ben, hoofd draait zot, alsof mijn hartslag super snel is .. maar eigenlijk ben ik gewoon rustig op mn stoel aan het zitten. Héél raar gevoel en moeilijk te omschrijven..
nog iemand die dat al eens had?
Klinkt als paniekaanval (heb ik ook super veel gehad dus herken het). Misschienomdat je onbewust aan het hyperventileren bent (gaat automatisch als je buik dikker wordt). Voor zekerheid ff voorleggen aan verloskundige!
Denk dat dit je bloeddruk is, is een bekend verschijnsel rond deze tijd. Zou even laten checken bij de verloskundige of je een hoge of juist lage bloeddruk hebt. Bij een lage kan je bijvoorbeeld wat zoute dropje of bouillon nemen om het tegen te gaan.
Ik had het vorige week ook een keer. Hartslag was boven de 100 terwijl ik rustig zat en voelde me heel onrustig en opgejaagd. Gisteren bij de Gynaecoloog was m’n bloeddruk normaal
Ik heb dit van de week ook 3 keer gehad. Maar ik voelde het opgejaagde gevoel vooral in mn buik, zo’n naar gevoel. Ik zat gewoon op de bank film te kijken.
Bij mij ging het alleen weg door m’n ogen dicht te doen. Ben toen vrij snel daarna gaan slapen want het gevoel bleef maar aanhouden.