30 Reacties

12 dagen geleden

Reactie op WonderAn

De ideale baby bestaat niet hoor lieve mama! Mijn dochtertje slaapt ook ie ...
Sliep ze dan al slecht vanaf de geboorte of echt alleen tijdens de regressie

12 dagen geleden

Reactie op Math 2000

Sliep ze dan al slecht vanaf de geboorte of echt alleen tijdens de regressi ...
Nee vanaf de 4e a 5e week na de geboorte. Eerst sliep ze overal wel, steeds na de voeding, veel en lang. Daarna veranderde dat en deed ze echt alleen nog hazenslaapjes. Vanaf 7 weken echt de ruimtes donker gemaakt, want ze is óntzettend alert en áán.

12 dagen geleden

Geen tips helaas.. wel heel herkenbaar. Slapen is bij ons ook echt een hele strijd. Eerst vooral overdag (wij mogen ook blij zijn als we de 2/3 uur per dag halen), maar sinds kort ook weer ‘s nachts. Ons zoontje is niet in z’n bedje te krijgen en als het al lukt binnen een half uur wakker. Ben echt helemaal doodop..en weet soms even niet meer waar ik de positiviteit vandaan moet halen. Nu het nunki lakentje van fedde en kees aangeschaft. Eens kijken of dat gaat werken..

12 dagen geleden

Ja heel herkenbaar! We hebben hier 3 weken elke dag hetzelfde ritme en krijgen met moeite 4x 30min dutje. Heb dit geaccepteerd zolang de nachten goed gaan.

12 dagen geleden

Reactie op Zoë94

Geen tips helaas.. wel heel herkenbaar. Slapen is bij ons ook echt een hele ...
Slaapt ie wel bij jou? Veilig samen slapen?

12 dagen geleden

Reactie op Winky1989

Deze hebben wij, en is hier echt ideaal! Ons zoontje doet normaal gesproken ...
Je bent geen luie moeder! Maar mama moet ook happy en uitgerust zijn anders kan ze niet voor haar kindje zorgen. Super fijn dat het werkt bij jullie 💕

11 dagen geleden

Reactie op Siobhaini

Slaapt ie wel bij jou? Veilig samen slapen?
Hij slaapt wel op mij.. niet naast mij. Dus ja samen.. maar veilig.. eigenlijk niet 😅

11 dagen geleden

Reactie op Zoë94

Hij slaapt wel op mij.. niet naast mij. Dus ja samen.. maar veilig.. eigenl ...
Google het even. Ik zou gewoon even toegeven een tijdje. Je gaat er zelf anders aan onderdoor! Komt echt wel weer goed daarna

8 dagen geleden

En anders je partner keer laten voeden met afgekolfde melk? (Bijv na de ochtendvoeding kolven) Dat je even een nacht doorslaapt?,