Ha,
Mijn baby nu precies 4 maand slaapt vanaf de geboorte al nauwelijks overdag. Ze komt nooit in een totaal boven de 2 uur uit. Meestal zit ze rond de 1,5 uur slaap in totaal overdag.
Snachts slaapt ze wel goed. Ik houdt haar signalen in de gaten. Sochtends doe ik haar naar een uur en drie kwartier naar bedje met ritueel. Soms gaat ze na een paar keer de speen indoen wel slapen en slaapt dan max 30 minuten. Dan is ze klaar wakker. Vervolgens is ze weer sneller moe na bijvoorbeeld een uur en probeer ik haar weer naar bedje te doen.
Meestal slaapt ze max 3 keer een dutje van max 30 minuten met als gevolg een oververmoeid kind einde van de middag. In mijn armen of op mij of in de draagzak thuis slaapt ze ook niet. Alleen als ik wandel of met de auto rijdt maar ik kan geen uren rijden of wandelen elke dag.
Ik heb van alles geprobeerd maar niets helpt. Nu ze ook nog snachts last heeft van slaap regressie is mijn rust echt 0 en loop ik op mn tenen.
Zou tips fijn vinden maar vindt het ook fijn om met andere te praten die dit ook ervaren.
Om me heen zie ik alleen maar ideale baby's die naar max 2 uur weer gaan slapen soms met wat hulp en vindt ik geen herkenning.