18 Reacties
9 maanden geleden
Spullen uit de keuken: bakje, deksel, spatel, opscheplepel. Flesje of potje met een beetje water of rijst bijv.
De mogelijkheden zijn eindeloos:)
9 maanden geleden
https://www.bol.com/nl/nl/p/fisher-price-baby-s-eerste-blokken-vernieuwde-editie-blokkendoos-10-onderdelen/9200000079252023/?Referrer=ADVNLGOO002027-G-160554539272-S-2283508669819-9200000079252023-C-17497543852&gad_source=1&gclid=Cj0KCQjwqv2_BhC0ARIsAFb5Ac8XJWWegZvkI6wLzKKn8n6KTDzC9krBkjQ8ntuVZqktecMdASXKmEwaAuYDEALw_wcB
dit is echt haar favoriet helemaal leuk als we een toren bouwen van de blokjes die ze om gooit
9 maanden geleden
Reactie op Megan1267
Silicone pannenonderzetter 👍🏻
Hier de silicone onderzetters voor kopjes op tafel hahah.
Hoesje van de thermometer, lepeltje, alles wat maar knispert, tandenborstel, neptubetje van de pop van onze dochter, oude afstandsbediening....
Ik neem niet eens speelgoed mee. Deze dingen stop ik wel standaard in de luiertas 🤣
9 maanden geleden
Een silicpnen afstandsbediening is hier een succes:
https://www.bol.com/nl/nl/p/baby-afstandsbediening-siliconen-bijtring-speelgoed-afstandsbediening-net-echt/9300000166676364/?Referrer=ADVNLGOO002031-S--9300000166676364-PMAX-C-22278327515&gad_source=1&gclid=Cj0KCQjwqv2_BhC0ARIsAFb5Ac9qb0C3HrwzEC_IEEUCEnKijBBYftji9pIhFOZRMPhno1BWkzo0oIAaAmkWEALw_wcB
9 maanden geleden
Een leeg spa flesje gevuld met een klein laagje muisjes doet het hier ook goed! Slippers vindt hij ook erg leuk haha
9 maanden geleden
Reactie op Cosiness
Hier is de (lege) verpakking babydoekjes favoriet. Maar wel mee oppassen, w ...
Hier ook
8 maanden geleden
Afwasborstel vind ie fantastisch (een nieuwe, een gebruikte lijkt mij een beetje smerig 😂)
8 maanden geleden
Hij krijgt standaard de verpakking van de billendoekjes als ik hem aan het verschonen ben. Dit is hier echt een hit. En meneer blijft dan relatief stil liggen als hij lekker aan het kraken is met de verpakking (die goed dicht zit natuurlijk).
Zijn eigen knisper speelgoed stelt natuurlijk niks voor als het gaat om de billendoekjes 😂
8 maanden geleden
De action shopper is hier favoriet 😂 en luiers, slippers, idd ook lepeltje van de vitamine of na het eten. O ja en ik heb een kussen op de bank met borduursels, ook reuze interessant 😆
8 maanden geleden
Abonnement pasjes 😬 verder lege verpakking billendoekjes, lege flesjes (of gevuld met water). ✨️
8 maanden geleden
Oude afstandsbediening met de batterijen eruit, pannen en houten lepels als ik aan het koken ben, een pak billendoekjes, houten onderzetters van de salontafel, de mand met luiers e.d. die onder te salontafel staat, lege flesjes drinken (met dop er stevig op), haar eigen haarborsteltje, de speeltjes van de kat
8 maanden geleden
de spatel is hier al weken favoriet 😂 net als een garde, deksel van tupperware, leeg waterflesje, vol waterflesje, een sok, (dichte) tube crème, lepel, etc.. wel van alles de volwassenen-variant aub, speelgoedversies zijn niet boeiend.