13 Reacties
2 dagen geleden
Hier ook een labrador en robot stofzuiger. Wij hebben de roborock Qrevo. Wel wat duurder maar zeker met huisdieren is deze ideaal :). Kan ook dweilen en met de app kan je van alles instellen.
In de stofzuiger zelf heb je een filter oid. Deze wel elke keer legen gezien hier haren in blijven zitten, maar dat is goed te doen
2 dagen geleden
Wij hebben hem juist weggedaan omdat we overdag veel thuis zijn en de robotstofzuiger dan niet goed een rondje zou kunnen doen door de dreumes en haar speelgoed. ‘s nachts zouden we dan de kat ook met de onrust opzadelen en die had al stress van alle onrust. Wij hebben gekozen voor een steelstofzuiger die beneden hangt en nu doen we eigenlijk elke avond het speelgoed opruimen en daarna een vlot rondje stofzuigen terwijl de ander haar naar bed brengt. Wellicht ook iets om te overwegen!
2 dagen geleden
Wij hebben sinds kort de Eufy omni x pro, we zijn daar super tevreden over!
2 dagen geleden
Wij hebben de Dreame L40 ae, suuuper blij mee, stofzuigd en dweilt zo netjes. Heeft een bak met schoon en vies water. En is veel stillet dan onze vorige roborock..
Heeft ook een mesje die haren doorsnijdt. En AI functie zodat hij dingen gaat herkennen in huis en beter kan omzeilen..
2 dagen geleden
Sinds maandag hebben wij de roborock q10 s5+! We hebben een kat. Die is wel doof, dus hoort m niet. Ik ben er zoooo blij mee! Ik zat me elke dag te ergeren dat het er binnen no time weer niet uitzag als ik net had gestofzuigd. Ik hoop dat dit de frustratie grotendeels gaat wegnemen! Hij kan ook dweilen, dat laat ik m morgen voor het eerst doen.
Een steel stofzuiger heb ik ook en ik verwacht ook zeker niet dat ik nooit meer iets hoef te doen. Maar met 36u werken, een dreumes en een kat en zelf lang haar, vind ik het wel best :)
gisteren
Reactie op Siobhaini
Elke dag, mij nie bellen hoor pff 😂
Met de franse slag hoor! En 1x in de week met de ‘normale’ stofzuiger ook helemaal onder de bank. Degene die beneden het speelgoed opruimt en stofzuigt is sneller klaar dan degene die onze dochter naar bed brengt. Maar we gaan verhuizen naar een groter huis, misschien piep ik dan wel anders 😜
gisteren
Reactie op Fenke1994
Wij hebben hem juist weggedaan omdat we overdag veel thuis zijn en de robot ...
Heel veel respect! Die puf heb ik echt niet meer in de avond 😂🙊
scheelt bij ons wel dat onze hond in een andere ruimte slaapt en hij er geen last van heeft als we hem hier ‘s nachts aanzetten.
gisteren
Dweilen met de Dreame gaat super goed, hij heeft een bak met schoon water en een opvangbak voor het vieze water dus hij doet niet het hele huis met een vuile mop. Tis echt schoner dan ooit 😍 en t scheelt zoveel werk!
gisteren
Hier ook de dreame ik vind deze wel best prijzig, maar had deze bij iemand gezien en was gelijk verkocht. Iedere nacht maakt hij een rondje door het huis en iedere ochtend kijkt het weer schoon :) en idd ideaal dat er een watertank inzit voor vies en schoon water.
13 uur geleden
Wij hebben sinds kort ook een Dreame (l10s ultra gen 3) en ik vraag me serieus af waarom ik hier niet eerder geld aan uit heb gegeven. We gebruiken hem elke dag en de vloer is zo schoon! Hij dweilt beter dan ik met een gewone dweil kan (getest en er kwam echt nog zwart water uit). Ideaal met kids en wij laten 'm ook in de avond/nacht een rondje doen dus is ook stil.