10 Reacties

7 dagen geleden

Mijn dochtertje heeft dit ook. Het gaat weg en komt weer net zo hard terug indd. Ik gebruik zelf koelzalf zonder rozenolie. Merk wel goed verschil. Lannette en cetramagol werkt niet wordt meer. Hoeveel maanden is die van jou?

7 dagen geleden

Mijn dochtertje sabbelt de hele dag op haar handjes en kwijlt en daardoor zijn ook de wangetjes wat nat en worden daar schraal door denk ik. Ook door het weer. Heb nu Weleda Weer en Wind balsem die ik gebruik en gewone Zwitsal crème.

7 dagen geleden

Geef je borstvoeding? Ik merk hier dat om de dag wassen met water met een beter moedermelk of een badje met moedermelk werkt

7 dagen geleden

Reactie op Sarahhhh

Mijn dochtertje heeft dit ook. Het gaat weg en komt weer net zo hard terug ...
Bijna 4 maanden

7 dagen geleden

Reactie op Hannekelalala

Geef je borstvoeding? Ik merk hier dat om de dag wassen met water met een b ...
Nee niet meer...

7 dagen geleden

Ik gebruik cicaplast b5 van la roche posay. Werkt tegen alle schrale plekken en baby acne etc

6 dagen geleden

Ik vraag mij af wat het kan zijn? Ik heb iets gelezen over ENT en baby acne en eczeem maar vandaag zag haar wang er weer anders uit, het lijkt nu wel een kringeltje ( zie foto) en ik vind het inmiddels wel lang duren, ze heeft het al 9 weken ofz

5 dagen geleden

Mijn dochter had dit ook; arts van het cb adviseerde Cetomacrogolzalf van de Kruidvat, dit heeft gelijk geholpen! Smeer haar wangetjes er een paar keer per week mee in en nergens meer last van :)

5 dagen geleden

Mijn dochter heeft dit ook maar volgens de arts is het helaas excerm.

5 dagen geleden

Reactie op mouniaibf

Mijn dochter heeft dit ook maar volgens de arts is het helaas excerm.
Eczeem*