Mijn baby heeft sinds haar baby acne schrale rode wangen of beter gezegt 1 wang. Het zijn rode bultjes zonder witte kopjes en het komt en het gaat, zo is het weg en zo dit het er weer. Ik smeer het bij iedere luier wissel in met vette creme ( Bepanthen baby's) en Lannette creme. Weten jullie wat kan het zijn? Eczeem? Of toch iets anders?
Mijn dochtertje heeft dit ook. Het gaat weg en komt weer net zo hard terug indd. Ik gebruik zelf koelzalf zonder rozenolie. Merk wel goed verschil. Lannette en cetramagol werkt niet wordt meer.
Hoeveel maanden is die van jou?
Mijn dochtertje sabbelt de hele dag op haar handjes en kwijlt en daardoor zijn ook de wangetjes wat nat en worden daar schraal door denk ik. Ook door het weer. Heb nu Weleda Weer en Wind balsem die ik gebruik en gewone Zwitsal crème.
Ik vraag mij af wat het kan zijn? Ik heb iets gelezen over ENT en baby acne en eczeem maar vandaag zag haar wang er weer anders uit, het lijkt nu wel een kringeltje ( zie foto) en ik vind het inmiddels wel lang duren, ze heeft het al 9 weken ofz
Mijn dochter had dit ook; arts van het cb adviseerde Cetomacrogolzalf van de Kruidvat, dit heeft gelijk geholpen! Smeer haar wangetjes er een paar keer per week mee in en nergens meer last van :)