46 Reacties
2 dagen geleden
Nee! Onze dochter is zaterdag 17 weken. Ze heeft sinds een week haar voeten ontdekt en wiebelt nu steeds meer naar 1 kant. Als ik haar help met 1 hand rolt ze wel makkelijk door, maar zeker nog niet uit zichzelf. Op haar buik kan ze zelf wel terug naar haar rug, maar ook dat gaat zeker nog niet altijd en soms met een heel hoop frustratie.
2 dagen geleden
Mijn zoontje is 18 weken en sinds 2 weken rolt hij CONSTANT van rug naar buik. Zelfs dubbele rolletjes (van rug naar buik en terug naar de rug). Soms gaat hij te snel en krachtig en moet hij ervan huilen. Alsof hij het niet helemaal kan vatten zelf.
Van buik naar rug deed hij vreemd genoeg al vanaf hij 2 weken oud was. Heel gek.
één dag geleden
Onze dochter rolt nu 1 week ( ze is 18 week) van rug naar buik. Ook zeer fanatiek want ze wil bijna niet op haar rug liggen en rolt de hele dag. Van buik naar rug is een enkele keer gelukt. Bij ons ging het wel ineens heel snel. In 2 dagen oefende ze ontzettend veel(ook snachts) en ineens had ze het door.
één dag geleden
Mijn dochter rolt nog niet rug naar buik, gooit wel haar benen omhoog maar verder niks.
Van buik naar rug lukt haar wel.
één dag geleden
Reactie op Momof2cats
Mijn dochter rolt nog niet rug naar buik, gooit wel haar benen omhoog maar ...
Bij ons hetzelfde, morgen 18 weken
één dag geleden
Ons zoontje is nu gecorrigeerd 20 weken en rolt sinds vorige week van zijn rug naar zijn buik! Het weekend daarvoor ook al eens een keer, maar nu heeft hij het helemaal door!
Daarvoor was hij wel echt al zeker een maand dingen aan het proberen haha. Dus voordat het daadwerkelijk lukte ging er nog wel wat tijd overheen.
Bewust terug rollen van buik naar rug vind hij hier juist nog lastig. Een tijd terug deed hij dit wel, maar dat was nog meer vallen omdat hij z’n evenwicht nog niet goed kon houden in buiklig.