47 Reacties

één dag geleden

van de week voor de 1e keer op haar buik gerold is morgen 20 weken😊

één dag geleden

Hier 15 weken maar heb het idee dat ze het nog niet eens probeert. Ik rol wel eens samen met haar van rug naar buik en andersom. Stimuleerden jullie het op een of andere manier?

één dag geleden

Mijn zoon rolde al van buik naar rug toen hij 11 weken was. Sinds 14 weken draait hij ook van rug naar buik. Nu doet hij niet anders meer dan heen en weer rollen tot hij doodop is 😅. Mijn dochter was ook zo snel met rollen, maar volgens mij zegt het niks want er zijn genoeg kinderen die pas met 5 of 6 maanden gaan rollen.

één dag geleden

Zoon van 18 weken, rolt sinds kort van rug naar buik. De eerste keer hebben we gemist... 🥹😂 Andersom lukt alleen als hij gefrustreerd is, maar dat gaat nog niet bewust.

één dag geleden

Nope

één dag geleden

Bij 11 weken een paar keer van buik naar rug en sindsdien niet meer. Morgen 16 weken oud🥲

één dag geleden

19 weken. Kan rollen maar alleen als ze zin heeft 😅 soms dagen ineens achter elkaar. Dan dagen niet

één dag geleden

Onze zoon rolde met 16 weken van rug naar buik. Van buik naar rug doet hij helaas nog niet (helaas omdat hij steeds gefrustreerd raakt, niet omdat ik vind dat hij het moet) Onze oudste rolde 'pas' bij 6,5 maanden voor het eerst van rug naar buik en pas bij 9 maanden van buik naar rug haha. Overigens liep ze toen ze een jaar was en is ze overal juist veel sneller in dan gemiddeld. @mamaleeuw2024: ik heb ook de eerste keer gemist. Er kwam iemand aan de deur en toen ik terug kwam lag hij ineens op zn buik haha.

één dag geleden

Baby 19 weken is vandaag voor t eerst op haar buik gerold toen ik even naar de wc was 😂 Ze is al een tijdje aan het proberen, ben benieuwd of ze het nu vaker kan!

één dag geleden

Reactie op Anoniem_MM

Onze zoon rolde met 16 weken van rug naar buik. Van buik naar rug doet hij ...
Ja ik heb ook de eerste keer gemist. Ik deed wat in de keuken en zag dat hij opeens op zijn rug lag🤣. Tweede keer wel kunnen filmen🥳

één dag geleden

Reactie op Anoniem_MM

Onze zoon rolde met 16 weken van rug naar buik. Van buik naar rug doet hij ...
Zo jammer he! Wij waren even aan het eten terwijl hij op het speelkleed lag. En opeens dacht ik huh, we hadden hem toch op zijn rug neergelegd? Lag hij op zijn buik te kirren van plezier. 😂

één dag geleden

20 weken en rolt alleen van buik naar rug

één dag geleden

Yes rolt beide kanten op. Rug naar buik al n hele tijd, buik naar rug sinds is ong 17 weken is. Maar, veel babys rollen pas bij 6 maanden. Geen stress dus! Begin 4 maanden al rollen is heel snel. Helemaal nog niet nodig dusm

één dag geleden

18 weken en probeert te rollen naar haar buik. Heeft laatste zetje nodig. Lekker rustig aan doen, komt vanzelf

één dag geleden

17 weken (gecorrigeerd bijna 19) en maakt nog 0 aanstalten 😅 heb gehoord dat sommige babies sneller motorisch ontwikkelen en sommige mentaal. Denk mijne het laatste want ze kletst de oren van mn kop en doet ons ook al na qua geluidjes 🥺 maar nul rollen nog!

één dag geleden

Mijne rolde met 10 weken en daarna nooit meer gerold. Hij is ondertussen 18 weken. Iemand die dit herkent?

één dag geleden

Reactie op bussie2024

Mijne rolde met 10 weken en daarna nooit meer gerold. Hij is ondertussen 18 ...
Ja dit heb ik dus ook. Toen indd rond 2 maanden opeens paar keer gerold. Ik zei dit ook in mijn omgeving, iederen wow wat vroeg. Maar na 2 dagen stopte het ook weer en tot nu toe maakt hij geen aanstalten meer om te rollen. Zo apart😅 Maar goed zal vanzelf wel weer komen denk ik dan🤷‍♀️

één dag geleden

Reactie op bussie2024

Mijne rolde met 10 weken en daarna nooit meer gerold. Hij is ondertussen 18 ...
Ja ik ook! Ze heeft 2x gerold en sindsdien niks meer

één dag geleden

Super raar! Van buik naar rug wel, dagelijks. Precies twee keer van rug naar buik gezien maar sinds hij in de slaapregressie zit doet ie echt precies niets meer haha 😅

één dag geleden

20 weken en ze ligt heeeerlijk in een gekromde banaan houding, maar rollen, ho maar. Ze wil wel heel graag 🥹