17 Reacties
vorig jaar
Wij hebben gekozen voor een ronde box. Eigenlijk puur omdat we het er mooi uit vonden zien. Pluspunt is dat het ook wat minder ruimte inneemt dan een vierkante

vorig jaar
Reactie op #janita
Hier gekozen voor een ronde box . Omdat ik het mooier vind en praktischer , ...

Mag ik vragen welke stang dat is die je op je box gebruikt?
@ts hier ook een ronde box op wieltjes. Vierkant zou ik persoonlijk alleen kiezen als je m ergens tegen een muur of in een hoek kan zetten en dat kan bij mij niet. Voordeel van sommige vierkante boxen vind ik wel dat je er ook hebt met lade eronder en als je appartement al klein is en je een mooie hoek hebt waar die box inpast kan ik me dan voorstellen dat dat veel voordelen biedt ☺️
vorig jaar
Rechthoekig. Neemt echt minder ruimte in in de hoek. Je hebt veel meer oppervlakte voor dezelfde ruimte die je gebruikt. (Bereken maar eens de oppervlakte van een cirkel met een diameter van 1m of een vierkante van 1x1 meter). En een boxlade er onder is met weinig ruimte ook fijn. Hier liggen bij ons de luiers, hydrofiele doeken, spujgdoekjes, billendoekjes, en de draagdoek en zak etc allemaal in.
Als je m midden in je woonkamer wilt zetten is rond misschien wel beter.
vorig jaar
Het valt mij op dat er minder keuze is in boxkleden voor een ronde box en deze vaak iets duurder zijn. Bij de wibra en andere goedkope winkels hebben ze vaak vierkante boxkleden, maar geen ronde. Wij hebben een ronde op wieltjes in een appartement maar eigenlijk verplaatsen wij de box nooit, want daar is geen ruimte voor. Achteraf had ik liever een vierkante met la, ivm bergruimte voor bijv speelgoed en knuffels
vorig jaar
Rond oogt ruimtelijker vind ik persoonlijk:)
Ik heb zelf ook een ronde en ben er mega blij mee

vorig jaar
In een vierkante voelen grotere kinderen zich veiliger omdat ze dan in een hoekje kunnen zitten heb ik begrepen, of dat klopt weet ik niet. Ik heb daarom voor een vierkante gekozen in de hoop dat hij dan langer in de box wil spelen
vorig jaar
Wij hebben een kleine vierkante op wieltjes en inklapbaar, vind dat ideaal in ons kleine appartement.