17 Reacties

vorig jaar

Wij doen het niet!

vorig jaar

Hier ook niet gedaan ivm bijwerkingen

vorig jaar

Wij hebben hem gedaan, niks van bijwerkingen of problemen gehad 😊

vorig jaar

Wij zaten in het zelfde schuitje, wel of niet doen. Uiteindelijk er toch voor gekozen om het wel te doen, tot heden geen last van erge bijwerkingen. Wel erg wat last van krampjes.. vooral doen wat goed voelt!

vorig jaar

Wij doen het niet! De 'zeldzame' bijwerkingen die je kunt lezen op de site van rijksoverheid zijn erg heftig. Dan heb ik het niet over de krampjes 😅 Maar iedereen moet natuurlijk doen wat hij of zij wil.

vorig jaar

Wij doen het niet.

vorig jaar

Wij niet. Arts van CB staat zelf ook niet achter deze vaccinatie ivm de bijwerkingen

vorig jaar

Reactie op k-m

Wij niet. Arts van CB staat zelf ook niet achter deze vaccinatie ivm de bij ...
Joh, echt? Ik twijfel ook heel erg namelijk, ik lees zulke nare verhalen over de bijwerkingen

vorig jaar

Wij hebben het wel gedaan en geen last van bijwerkingen gehad ze is alleen wat jengelig verder niet

vorig jaar

Reactie op k-m

Wij niet. Arts van CB staat zelf ook niet achter deze vaccinatie ivm de bij ...
Mag ik vragen of deze arts ook wat gezegd heeft over de andere Vaccinatie 's welke ze wel of niet achter staan?

vorig jaar

Wij hebben hem ook niet genomen. CB arts zei dat veel hem niet namen

vorig jaar

Wij hebben het wel gedaan, en nergens last van gehad.

vorig jaar

Mijn vriend en ik zitten niet bepaald op 1 lijn wat betreft de vaccinaties. Vanavond nog over gesproken en we hebben nu besloten de rota niet te nemen.

vorig jaar

Laten jullie tijdens de betreffende afspraak weten de vaccinatie niet te willen of geven jullie dat al eerder bij het CB aan?

vorig jaar

Reactie op LotjeS2024

Laten jullie tijdens de betreffende afspraak weten de vaccinatie niet te wi ...
Bij de afspraak gedaan

vorig jaar

Reactie op Nani90

Mag ik vragen of deze arts ook wat gezegd heeft over de andere Vaccinatie ' ...
Dit was de eerste vaccinatie in het programma waar ze niet achter stond. Als ze zelf nog jonge kinderen had, had ze deze niet gegeven. Aldus haar eigen woorden.

vorig jaar

Hoi ! Vanwege vervelende discussies in het verleden hebben intern besloten dat wij vaccinatie topics niet meer toe staan op het forum . Voor de juiste informatie verwijzen wij jullie liever door naar een zorgverlener . Wel zo veilig voor iedereen . Ik sluit daarom dit topic . Liefs, Jaleesa|Moderator